Sportovní vozy a krásné slečny prostě patří k sobě. Na sérii fotografií se můžete podívat na perfektní spojení Ferrari, spoře oděné modelky a krásné pláže v Miami.
Kolumbijský fotograf Lorenzo Botero fotí převážně sportovní automobily nebo právě spoře oděné modelky. Tentokrát zveřejnil sérii fotografií, kde kombinuje obojí výše popsané.
Oním sportovním automobilem je dnes již klasické Ferrari 355 Berlinetta a onou modelkou je americká slečna Genna Leigh Luciano, jenž žije momentálně v Miami. Tam také vznikla série fotografií, které si zde můžete prohlédnout.
Ferrari F355 byl představen v roce 1994, kdy v nabídce nahradil model 348 GTB/GAS. Konkrétní exemplář na miamské pláži je kupé Berlinetta s pevnou střechou, který vznikl v roce 1995. Dvoumístný sportovní automobil poháněl uprostřed uložený vidlicový osmiválec o objemu 3496 ccm. Nejvyšší výkon 280 kW (380 koní) byl k dispozici až při 8250 ot./min a točivý moment vrcholil 363 N.m. při 6000 ot./min. Přes mechanickou šestistupňovou převodovku byla poháněna zadní kola obutá do pneumatik 265/40 R18. 1350 kg vážící kupé dokázalo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a mohlo uhánět maximální rychlostí až 295 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?