Sportovní vozy a krásné slečny prostě patří k sobě. Na sérii fotografií se můžete podívat na perfektní spojení Ferrari, spoře oděné modelky a krásné pláže v Miami.
Kolumbijský fotograf Lorenzo Botero fotí převážně sportovní automobily nebo právě spoře oděné modelky. Tentokrát zveřejnil sérii fotografií, kde kombinuje obojí výše popsané.
Oním sportovním automobilem je dnes již klasické Ferrari 355 Berlinetta a onou modelkou je americká slečna Genna Leigh Luciano, jenž žije momentálně v Miami. Tam také vznikla série fotografií, které si zde můžete prohlédnout.
Ferrari F355 byl představen v roce 1994, kdy v nabídce nahradil model 348 GTB/GAS. Konkrétní exemplář na miamské pláži je kupé Berlinetta s pevnou střechou, který vznikl v roce 1995. Dvoumístný sportovní automobil poháněl uprostřed uložený vidlicový osmiválec o objemu 3496 ccm. Nejvyšší výkon 280 kW (380 koní) byl k dispozici až při 8250 ot./min a točivý moment vrcholil 363 N.m. při 6000 ot./min. Přes mechanickou šestistupňovou převodovku byla poháněna zadní kola obutá do pneumatik 265/40 R18. 1350 kg vážící kupé dokázalo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a mohlo uhánět maximální rychlostí až 295 km/h.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.