Ford a jeho autorizovaní partneři se i za současné složité situace na území naší republiky snaží vyjít vstříc všem zákazníkům, ať už potřebují servisní práce, chtějí si vybrat nový vůz, nebo mají zájem o další služby.
Aktuálně platné nařízení Vlády České republiky sice zakazuje prodej nových automobilů v showroomech, ale logicky povoluje provoz servisů, pokud se v nich v jednu chvíli a na jednom místě nesejde více než třicet lidí. Na základě tohoto povolení ponechali všichni autorizovaní partneři Ford v České republice své servisy v provozu, byť někdy v poněkud omezeném režimu. Jejich seznam je k dispozici na adrese www.ford.cz
Kromě toho Ford v nejbližší době hodlá rozjet tzv. Pick-up & Delivery servis, tedy službu, při níž zákazník telefonicky kontaktuje příslušný servis, ten k němu vyšle technika, jenž vůz převezme, odveze – a po skončení opravy opět zákazníkovi zaveze až domů.
Ford i jeho autorizovaní partneři samozřejmě naprosto respektují opatření směřující k zastavení šíření koronaviru, která mimo jiné nedovolují, aby showroomy byly otevřeny pro veřejnost. Jednotliví prodejci jsou však stále na telefonu i mailu připraveni vytvořit každému zákazníkovi nabídku přímo „na tělo“. Zájemci o nový vůz si také mohou svou představu o novém voze dokonale zhmotnit na konfigurátoru, připraveném na adrese www.ford.cz
Pro ty, kteří si auto nechtějí objednávat do výroby a dávají přednost rychlému převzetí nového vozu, je určena webová stránka www.fordskladem.cz, kde je aktuálně k dispozici více než šest set zcela nových skladových vozů. Vlastní předání nového auta lze, ve shodě s nařízením Vlády České republiky uskutečnit například v servisu nebo mimo budouvu dealerství.
Pro všechny, kdo i dnes pomýšlejí na nákup nového vozu, má český Ford i další velmi dobrou zprávu. Uvádí totiž na trh novou základní verzi Fordu Fiesta s benzinovým moterem 1.1/75 k. Tento model ve výbavě Trend a s pětistupňovou manuální převodovkou je k dispozici už za 314 900 Kč.
A nedosti na tom: Ford zavádí v České republice tzv. výkupní bonus na ojeté vozy, kde si motoristé při odevzdání ojetého vozu mohou cenu modelů Fiesta, EcoSport a Focus snížit až o 30 000 korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?