Pár kroků od Václavského náměstí, v nákupní pasáži Černá Růže, probíhá již tradiční, 2 měsíce trvající, výstava sportovních a luxusních automobilů.
K vidění jsou sportovní a luxusní vozy nejrůznějších značek, a to jak téměř nové, tak i nablýskané veterány. Až do 25. března se můžete kochat vozy jako je Lamborghini Huracan EVO ročník 2019 nebo třeba Ford Mustang Shelby GT350 z roku 1967.
Zde je ukázka části vystavovaných vozů.
Mercedes-Benz AMG GT RoadsterMotor: V8 3982 ccmVýkon: 410 kWZrychlení: 3,7 sV-max: 318 km/h
Lamborghini Huracan EVOMotor: V10 5204 ccmVýkon: 470 kWZrychlení: 2,9 sV-max: 325 km/h
Ferrari 250 GT CoupeMotor: V12 2953 ccmVýkon: 177 kWZrychlení: 6,3 sV-max: 204 km/h
Ford Mustang Shelby GT350Motor: V8 4727 ccmVýkon: 228 kWZrychlení: 5,7 sV-max: 216 km/h
Lotus Esprit Turbo SEMotor: R4 2174 ccmVýkon: 257 kWZrychlení: 4,0 sV-max: 287 km/h
Nissan Skyline R34 GTRMotor: R6 2568 ccmVýkon: 206 kWZrychlení: 4,9 sV-max: 250 km/h
Výstava luxusních a sportovního vozů probíhá v pasáži Černá Růže, Na Příkopě 12, Praha 1 - Nové Město, 110 00
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.