Hyundai vystaví na nadcházejícím autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (10. až 22. září 2019) koncepční vůz, který ztělesňuje budoucí směr vývoje jejich automobilového designu.
Koncepční elektromobil 『45』 se svým způsobem ohlíží také zpět do minulosti. Jeho inspirací byl totiž první model značky Hyundai ze 70. let 20. století. Progresivní studie je přitom symbolickým milníkem vývoje designu budoucích elektromobilů Hyundai.
Design nového koncepčního vozu vychází z progresivního přístupu, který rozvíjí designérský styl „Smyslné sportovnosti“ značky Hyundai. „Smyslnost“ reprezentuje větší emocionální náboj, který zákazníci mohou prožívat prostřednictvím designu, a „sportovnost“ vyplývá z realizace uvedených hodnot prostřednictvím inovativních řešení pro mobilitu.
Koncepční vůz Hyundai 『45』 bude před zraky globálního publika odhalen 10. září na Frankfurtském autosalonu (v 9:25 h SELČ, v hale 11). Hyundai také představí rozmanité budoucí inovace automobilové techniky a začlenění lifestylových aplikací v rámci strategie svobodného stylu „STYLE SET FREE“.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?