Hyundai vystaví na nadcházejícím autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (10. až 22. září 2019) koncepční vůz, který ztělesňuje budoucí směr vývoje jejich automobilového designu.
Koncepční elektromobil 『45』 se svým způsobem ohlíží také zpět do minulosti. Jeho inspirací byl totiž první model značky Hyundai ze 70. let 20. století. Progresivní studie je přitom symbolickým milníkem vývoje designu budoucích elektromobilů Hyundai.
Design nového koncepčního vozu vychází z progresivního přístupu, který rozvíjí designérský styl „Smyslné sportovnosti“ značky Hyundai. „Smyslnost“ reprezentuje větší emocionální náboj, který zákazníci mohou prožívat prostřednictvím designu, a „sportovnost“ vyplývá z realizace uvedených hodnot prostřednictvím inovativních řešení pro mobilitu.
Koncepční vůz Hyundai 『45』 bude před zraky globálního publika odhalen 10. září na Frankfurtském autosalonu (v 9:25 h SELČ, v hale 11). Hyundai také představí rozmanité budoucí inovace automobilové techniky a začlenění lifestylových aplikací v rámci strategie svobodného stylu „STYLE SET FREE“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.