Mercedes chtěl potěšit své fanoušky fotografiemi rudého GLA 45 AMG, bohužel však rozpoutal diskuzi plnou nenávistných komentářů. Diskuze se však vůbec netýkala vyobrazeného modelu, nýbrž globálního oteplování.
Automobilky dnes musí být aktivní na všech sociálních sítích. Takto mohou zacílit na mladou klientelu, která jejich fotografie dále sdílí apod. Mercedes zveřejnil na Twitteru fotky vozu GLA 45 AMG v atraktivní rudé barvě s tímto komentářem: "Pokud toto léto nebylo dostatečně horké, Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC jej rozpálí ještě více v tomto žhavém rudém provedení." Tento vskutku poutavý komentář však doplnil možná nepříliš zajímavou informací o spotřebě 8,5 l/100km a emisemi CO2 193g/km. To je u těchto příspěvků běžná praxe.
Informace o spotřebě a emisích CO2 spolu se zmínkou o horkém létě a dalším zvyšováním teplot však fanoušky dokázala pěkně rozčílit. O globálním oteplování se dnes vtipkovat nesmí a Mercedes na to přišel díky reakcím na Twitteru. Spousta uživatelů na Tweet reagovala velmi kriticky, mezi nimi i ministr dopravy pro Bádensko-Württembersko Winfried Hermann. Nakonec se musel Mercedes za příspěvek musel omluvit a zdůraznil, že jeho cílem je CO2-neutrální mobilita. Příště už na Twitteru bude vtipkovat na jiné téma.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?