Mercedes chtěl potěšit své fanoušky fotografiemi rudého GLA 45 AMG, bohužel však rozpoutal diskuzi plnou nenávistných komentářů. Diskuze se však vůbec netýkala vyobrazeného modelu, nýbrž globálního oteplování.
Automobilky dnes musí být aktivní na všech sociálních sítích. Takto mohou zacílit na mladou klientelu, která jejich fotografie dále sdílí apod. Mercedes zveřejnil na Twitteru fotky vozu GLA 45 AMG v atraktivní rudé barvě s tímto komentářem: "Pokud toto léto nebylo dostatečně horké, Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC jej rozpálí ještě více v tomto žhavém rudém provedení." Tento vskutku poutavý komentář však doplnil možná nepříliš zajímavou informací o spotřebě 8,5 l/100km a emisemi CO2 193g/km. To je u těchto příspěvků běžná praxe.
Informace o spotřebě a emisích CO2 spolu se zmínkou o horkém létě a dalším zvyšováním teplot však fanoušky dokázala pěkně rozčílit. O globálním oteplování se dnes vtipkovat nesmí a Mercedes na to přišel díky reakcím na Twitteru. Spousta uživatelů na Tweet reagovala velmi kriticky, mezi nimi i ministr dopravy pro Bádensko-Württembersko Winfried Hermann. Nakonec se musel Mercedes za příspěvek musel omluvit a zdůraznil, že jeho cílem je CO2-neutrální mobilita. Příště už na Twitteru bude vtipkovat na jiné téma.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?