Mimořádná kvalita nových vozidel Hyundai, napříč kompletní produktovou řadou této značky, byla znovu oceněna nezávislou organizací. Hyundai je podle studie Initial Quality Study (IQS)SM 2019, realizované společností J.D. Power na americkém trhu, druhou nejlépe hodnocenou neprémiovou značkou, a to již druhým rokem v řadě.
Majitelé vozidel Hyundai uváděli o tři problémy na 100 vozidel (PP100) méně než v roce 2018. Hyundai si také udržel třetí místo v celkovém hodnocení s velkým náskokem před značkou na čtvrtém místě (o 12 PP100 méně).
V jednotlivých tržních segmentech obdržel zcela nový Hyundai Santa Fe ocenění pro středně velká SUV a byl jedním z pouhých tří vozidel, která zvítězila v jednom z 21 segmentů v roce uvedení na trh. Dobře si vedla kompletní produktová řada značky Hyundai. Modely Tucson, Elantra, Accent a Veloster obsadily druhé místo ve svých příslušných segmentech a modelům KONA a Sonata patří třetí místo.
V hodnocení značek obsadil Hyundai první místo ve dvou z osmi kategorií díky nejmenšímu počtu uváděných problémů s audiosystémy, komunikačními, zábavními a navigačními systémy, ale také například se sedadly. Společnost J.D. Power navíc u hlášených problémů klasifikuje, zda se jedná o konstrukční nedostatky, nebo defekty/selhání. Hyundai měl nejnižší počet problémů, souvisejících s konstrukcí, resp. designem, mezi neprémiovými značkami.
„Majitelé vozů Hyundai a zákazníci, kteří hledají nový vůz, si mohou být u našich nových vozidel naprosto jisti tím, že jejich kvalita patří i nadále mezi nejvyšší v automobilovém průmyslu,“ řekl Barry Ratzlaff, viceprezident společnosti Hyundai Motor America, odpovědný za spokojenost zákazníků. „Námi dosažené výsledky ve velmi renomované studii IQS jsou odrazem našeho celkového zaměření na kvalitu. Jsou také výsledkem úsilí celé naší společnosti, včetně oddělení designu, konstrukce, výroby, servisních služeb, zastoupení a našich prodejních a servisních partnerů. Naším cílem je dodávat zákazníkům vozidla nejvyšší kvality. Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme dosáhli vedoucího postavení v oblasti kvality, které si dlouhodobě udržujeme, a jsme rozhodnuti ve snaze o neustálé zvyšování kvality našich vozidel nepolevovat.“
Vynikajícím výsledkům značky Hyundai ve studii IQS společnosti J.D. Power předcházelo páté místo v žebříčku neprémiových značek v americké studii spolehlivosti vozidel J.D. Power VDS 2019 (Vehicle Dependability Study). Výsledky značky Hyundai v obou těchto studiích potvrzují její dlouhodobé vedoucí postavení v oblasti kvality. Model Santa Fe se navíc umístil na nejvyšší příčce ve své třídě i ve studii J.D. Power VDS 2019.
J.D. Power kvantifikuje počáteční kvalitu nových vozidel počtem problémů na 100 vozidel (PP100), s nimiž se majitel setká během prvních 90 dnů provozu vozidla. Čím nižší číselná hodnota, tím vyšší kvalita. Hyundai měl skóre 71 PP100, jímž výrazně překonal průměr všech výrobců 93 PP100.
Již 33. ročník americké studie IQS 2019 vychází z odpovědí 76 256 zákazníků, kteří si pořídili nová vozidla modelového roku 2019 do vlastnictví nebo na leasing. Průzkum byl realizován po 90 dnech provozu vozidla. Studie je založena na souboru 233 otázek rozdělených do osmi automobilových kategorií. Jejím účelem je poskytovat výrobcům informace, které jim umožní identifikovat problémy a vylepšovat své produkty. Odpovědi pro studii byly sbírány v období od února do května 2019. Data se týkala 191 modelů 32 značek, vyráběných ve 142 montážních závodech.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.