Britské zastoupení Škodovky ukázalo speciální variantu SUV Karoq, určenou pro nadšence do cyklistiky. Upravený vůz mimo očekávaných doplňků, jako jsou třeba nosiče kol, nabídne i docela nečekané možnosti.
Škoda Karoq Velo byl postaven britskou pobočkou Škody, na základě průzkumu provedeného s více než 1500 tamními cyklisty. Ti se v průzkumu vyjádřili, co jim chybí v jejich vozech používaných při cyklistických výletech. Samozřejmostí je tedy střešní nosič kol, schopný uchytit dvě jízdní kola, další se pak uskladní na speciálním nosiči v kufru vozu.
27 % cyklistů uvedlo, že jim dělá problém vrátit se do svého vozu po cyklistické vyjížďce ve špinavém a propoceném oblečení. Briti proto do Karoqu Velo nainstalovali palubní pračku a také vysokotlaký čistič, kterým je možné umýt si kolo. Kromě toho je na palubě vozu i kompletní sada a nástroje pro opravení prasklých pneumatik, což si v průzkumu vyžádalo 31 % cyklistů. Díky vylepšenému osvětlení pomocí LED navíc nebude problém provádět opravy ani v noci.
Dalším netradičním přídavkem je follow me dron, pro který je připravena magnetická přistávací plocha na střeše vozu. Dron může být nastaven tak, že pronásleduje jedoucí cyklisty a zaznamenává jejich jízdu. Video navíc může být ihned nahráno na internet, díky vestavěnému Wi-Fi hot spotu v Karoqu Velo.
Škoda Karoq Velo je pouze konceptem, který nemá namířeno do sériové výroby, podobně jako nedávno ukázaná Škoda Mountiaq. Představený koncept však bude v následujících letech sloužit jako doprovodný vůz na cyklistických závodech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.