Mitsubishi právě odstartovalo nový projekt off-roadového speciálu L200 Rock Proof, který je pokračováním úspěšného projektu EXPEDITION. Stejně jako v rámci projektu Expedition, i tentokrát dostal model L200 řadu vylepšení, která posádce dovolují jak zdolávání i extrémně náročného terénu, tak komfortní přebývání prakticky kdekoliv.
„Stejně jako před dvěma roky jsme pustili uzdu našim představám o dobrodružných výpravách za poznáním a rozhodli jsme se postavit ještě drsnější pickup pro práci i zábavu“, říká Marek Vodička, marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Zvýšený podvozek Oldman EMU, uzávěrka zadního i předního diferenciálu, M/T pneumatiky, spodní ochrana motoru, podvozku i nádrže, SAFARI šnorchl, samonosný střešní stan ARB KAKADU a mnoho dalších doplňků pro ještě více dobrodružství.
S tímto vozem se už dá vyrazit za zábavou do skutečného terénu v rumunských nebo albánských horách, do terénu s velkým T.
Speciální nástavba korby pak ukrývá plno praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i možné pracovní využití třeba v lese. Na své si tak díky speciálu ROCK PROOF mohu přijít nejen cestovatelé, ale i lesníci, myslivci, těžaři, energetici nebo prostě každý, kdo potřebuje trávit čas tam, kam se jen tak někdo nedostane.
V korbě je tak mimo jiné kompresorová lednička, nádrž na vodu a sprcha, kempovací vybavení jako sekyra, pila nebo vařič, ale i kurty na tahání a další potřebné vybavení. „Postavit takový vůz je sice náročné, ale je to splněný sen, který si vlastně může dopřát každý. Zákazníkům chceme vyjít vstříc, takže naše společnost nabízí také poradenství v případě, že projekt někoho zaujal a chce si postavit podobně upravený speciál…stačí napsat na náš info email“, dodává Vodička.
Specifikace vozu
Mitsubishi L200 Double cab, motor 2,4 DiD, 5st automatická převodovka, pohon 4X4, redukce, uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu
Offroadové úpravy vozu
Zvýšený podvozek Oldman EMU (+5cm) Pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB airlock Vzduchový kompresor se zásobníkem a hadicí pro dofukování kol Zakrytování podvozku (motor, převodovka, nádrž) Stan – samonosný, vyklápění do boku, včetně matrace po celé ploše Nízký hardtop s možností trvalého vyklopení Safari šnorchl Přední rám, černý Boční rámy, černé Přední LED světelná rampa dole (dálkový světlomet) Přední LED světelná rampa nahoře Zadní LED světlo Terénní pneumatiky Nokian Navigace MGN Plynové vzpěry kapoty Plynové vzpěry zadní výklopné plochyOffroadová výbava
Kryt ložné plochy Sportlid 180 (hardtop) Plastová vana a koberec v korbě Extra nosič Thule na hardtopu Kompresorová lednička ARB 2x kempingové židle + 1x stůl Kanystr s vodou + sprcha, taška s „kempovacím" vybavením Taška s technickým vybavením (kurty, rukavice, nářadí...)Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?