Mitsubishi právě odstartovalo nový projekt off-roadového speciálu L200 Rock Proof, který je pokračováním úspěšného projektu EXPEDITION. Stejně jako v rámci projektu Expedition, i tentokrát dostal model L200 řadu vylepšení, která posádce dovolují jak zdolávání i extrémně náročného terénu, tak komfortní přebývání prakticky kdekoliv.
„Stejně jako před dvěma roky jsme pustili uzdu našim představám o dobrodružných výpravách za poznáním a rozhodli jsme se postavit ještě drsnější pickup pro práci i zábavu“, říká Marek Vodička, marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Zvýšený podvozek Oldman EMU, uzávěrka zadního i předního diferenciálu, M/T pneumatiky, spodní ochrana motoru, podvozku i nádrže, SAFARI šnorchl, samonosný střešní stan ARB KAKADU a mnoho dalších doplňků pro ještě více dobrodružství.
S tímto vozem se už dá vyrazit za zábavou do skutečného terénu v rumunských nebo albánských horách, do terénu s velkým T.
Speciální nástavba korby pak ukrývá plno praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i možné pracovní využití třeba v lese. Na své si tak díky speciálu ROCK PROOF mohu přijít nejen cestovatelé, ale i lesníci, myslivci, těžaři, energetici nebo prostě každý, kdo potřebuje trávit čas tam, kam se jen tak někdo nedostane.
V korbě je tak mimo jiné kompresorová lednička, nádrž na vodu a sprcha, kempovací vybavení jako sekyra, pila nebo vařič, ale i kurty na tahání a další potřebné vybavení. „Postavit takový vůz je sice náročné, ale je to splněný sen, který si vlastně může dopřát každý. Zákazníkům chceme vyjít vstříc, takže naše společnost nabízí také poradenství v případě, že projekt někoho zaujal a chce si postavit podobně upravený speciál…stačí napsat na náš info email“, dodává Vodička.
Specifikace vozu
Mitsubishi L200 Double cab, motor 2,4 DiD, 5st automatická převodovka, pohon 4X4, redukce, uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu
Offroadové úpravy vozu
Zvýšený podvozek Oldman EMU (+5cm) Pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB airlock Vzduchový kompresor se zásobníkem a hadicí pro dofukování kol Zakrytování podvozku (motor, převodovka, nádrž) Stan – samonosný, vyklápění do boku, včetně matrace po celé ploše Nízký hardtop s možností trvalého vyklopení Safari šnorchl Přední rám, černý Boční rámy, černé Přední LED světelná rampa dole (dálkový světlomet) Přední LED světelná rampa nahoře Zadní LED světlo Terénní pneumatiky Nokian Navigace MGN Plynové vzpěry kapoty Plynové vzpěry zadní výklopné plochyOffroadová výbava
Kryt ložné plochy Sportlid 180 (hardtop) Plastová vana a koberec v korbě Extra nosič Thule na hardtopu Kompresorová lednička ARB 2x kempingové židle + 1x stůl Kanystr s vodou + sprcha, taška s „kempovacím" vybavením Taška s technickým vybavením (kurty, rukavice, nářadí...)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?