Evropané mají asi Infiniti zafixované jako ryze japonskou značku, což samozřejmě dává smysl, protože jde o luxusní divizi značky Nissan. Infiniti však své vozy neprodává v Japonsku a nikdy to neplánovalo, posledních několik let navíc v Japonsku ani nesídlilo.
Do Hong Kongu se vedení Infiniti přemístilo v roce 2012 poté, co o tom rozhodl bývalý CEO aliance Renault Nissan Carlos Ghosn. Důvodem byla dle jeho názoru nutnost ukázat Infiniti jako světovou automobilku. Reálně šlo spíše o podlézání čínskému trhu, kde se Infiniti na rozdíl od Japonska prodává. Tou dobou byly čínsko japonské vztahy ještě napnutější než obvykle, což se v Číně odráželo na prodeji japonských vozů. Přesídlením do Hong kongu se tak Infiniti častečně zbavilo zátěže japonského původu a přiblížilo Číně, pod kterou Hong Kong oficiálně patří.
Dnes však Infiniti oznámilo, že v roce 2020 přesune své sídlo z mrakodrapu ve Wan Chai zpět do Japonska, konkrétně do Yokohamy, kde Nissan sídlí. Všech 180 zaměstnanců v Hong Kongu už bylo o tomto kroku informováno.
Důvodem je dlevyjádření automobilky snížení nákladů, které mohou být efektivněji sdílené s mateřským Nissanem. To je důležité hlavně v současné době, kdy se Infiniti chystá na kompletní elektrifikaci své modelové řady, tedy krok, se kterým má právě Nissan velmi bohaté zkušenosti. Podstatným důvodem ale bude zřejmě i situace kolem Carlose Ghosna, který po skandálu minulý rok přišel o místo CEO Nissanu.