Automobilka SsangYong bere svůj návrat na český trh skutečně vážně a během několika málo měsíců otevírá již své čtvrté dealerství, tentokrát v Ústí nad Labem.V příštích několika týdnech a měsících bychom se pak měli dočkat dalšího rozrůstání sítě zastoupení.
Nové dealerství a servisní místo vozů SsangYong bylo otevřeno v Ústí nad Labem. Nové modely této korejské automobilky zde nabízí firma AUTOCENTRUM BEK spol. s r.o. Během několika málo měsíců se jedná již o čtvrté dealerství a servis SsangYong na českém území. V následujících týdnech a měsících je v plánu další rozšíření sítě dealerů a servisních míst vozů SsangYong.
Vůbec první dealerství po návratu na český trh otevřela automobilka v Českých Budějovicích u Mach Motors s.r.o., následovalo ústeckoorlické zastoupení u společnosti Suchomel New s.r.o. a třetí pobočka byla otevřena v polovině března v Rokycanech, kde značku zastupuje Auto-moto Jager s.r.o.
Automobilka má v současnosti v nabídce tři modely, které můžete mít vždy i s pohonem všech kol. Nejmenším zástupcem v nabídce je model Tivoli, který je tradičním zástupcem kategorie crossover a již brzy vám přineseme jeho recenzi. Následuje model XLV, který de facto vychází z Tivoli, ale nabídne více místa i pro rodinné výlety.
Na vrcholu nabídky je pak poctivý off-road Rexton, ve své čtvrté generaci, který kombinuje prémiový interiér s poctivou technikou. Vůz je totiž stále postaven tradičně na rámu a kromě pohonu 4x4 nabízí i redukční převodovku. Podobnou kombinaci přitom na trhu nabízí už jen pár modelů, jejichž cenovka je navíc vždy podstatně vyšší.
V budoucnu by na český trh měl také dorazit pick-up Musso, který v zahraničí sklízí chválu pro svou kombinaci komfortu, prostoru a praktičnosti. Posledním očekávaným modelem je pak nové SUV Korando, které bylo představeno na autosalonu v Ženevě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?