Mitsubishi má ze všech značek ty nejspokojenější zákazníky, a proto získává žádané ocenění J.D. Power Awards 2019. Experti z J.D. Power, jedné z celosvětově neuznávanějších organizací pro průzkum trhu, ve své studii týkající se spokojenosti s automobily v Německu za rok 2019 (orig. „2019 Germany Vehicle Dependability Study“, zkráceně VSD) zjišťovali spokojenost německých majitelů automobilů.
Výsledkem této odborné analýzy je: Mitsubishi má vůbec nejspokojenější zákazníky, neboť vozy této značky podle 12 854 hodnocení v anketě v Německu vykazují nejnižší četnost technických závad a tím i nejvyšší spolehlivost.
Celosvětově uznávaní specialisté z J.D. Power provádějí studii VDS od roku 2015 také v Německu. Od té doby se Mitsubishi již po druhé stalo celkovým vítězem nad všemi ostatními značkami. Tato důkladná analýza spokojenosti zákazníků se zakládá na detailním online dotazování 12 854 majitelů vozů, jejichž vozy byly poprvé registrovány mezi listopadem 2015 a lednem 2018.
Shromažďovány byly přitom komentáře prvních majitelů vozů se stářím dva až tři roky, a to ke 177 nejrůznějším problémovým oblastem. Z aktuální studie vychází Mitsubishi jako nejlepší značka – a to s výrazným náskokem před první prémiovou značkou umístěnou v této studii.
„Máme mimořádnou radost z vítězství v podobě J.D. Power Awards. Vynikající úspěch v rámci studie nás utvrdil v našem cíli poskytovat našim zákazníkům značky Mitsubishi maximálně možnou spolehlivost. J.D. Power Award 2019 je příležitostí vidět potřeby našich zákazníků i v budoucnu jako nejvyšší prioritu”, uvádí Dr. Kolja Rebstock, jednatel Mitsubishi Motors Deutschland.
„Tento mimořádný výsledek ukazuje, že Mitsubishi je na dobré cestě – nabízíme velmi úspěšnou paletu modelů s vysokou spolehlivostí i příkladný servis, poskytovaný naší dealerskou sítí. To, že jsme se s naším modelem Outlander PHEV nedávno stali leaderem na německém trhu v kategorii ekologických plug-in hybridních vozů, pak celkový obrázek završuje“.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?