Mitsubishi má ze všech značek ty nejspokojenější zákazníky, a proto získává žádané ocenění J.D. Power Awards 2019. Experti z J.D. Power, jedné z celosvětově neuznávanějších organizací pro průzkum trhu, ve své studii týkající se spokojenosti s automobily v Německu za rok 2019 (orig. „2019 Germany Vehicle Dependability Study“, zkráceně VSD) zjišťovali spokojenost německých majitelů automobilů.
Výsledkem této odborné analýzy je: Mitsubishi má vůbec nejspokojenější zákazníky, neboť vozy této značky podle 12 854 hodnocení v anketě v Německu vykazují nejnižší četnost technických závad a tím i nejvyšší spolehlivost.
Celosvětově uznávaní specialisté z J.D. Power provádějí studii VDS od roku 2015 také v Německu. Od té doby se Mitsubishi již po druhé stalo celkovým vítězem nad všemi ostatními značkami. Tato důkladná analýza spokojenosti zákazníků se zakládá na detailním online dotazování 12 854 majitelů vozů, jejichž vozy byly poprvé registrovány mezi listopadem 2015 a lednem 2018.
Shromažďovány byly přitom komentáře prvních majitelů vozů se stářím dva až tři roky, a to ke 177 nejrůznějším problémovým oblastem. Z aktuální studie vychází Mitsubishi jako nejlepší značka – a to s výrazným náskokem před první prémiovou značkou umístěnou v této studii.
„Máme mimořádnou radost z vítězství v podobě J.D. Power Awards. Vynikající úspěch v rámci studie nás utvrdil v našem cíli poskytovat našim zákazníkům značky Mitsubishi maximálně možnou spolehlivost. J.D. Power Award 2019 je příležitostí vidět potřeby našich zákazníků i v budoucnu jako nejvyšší prioritu”, uvádí Dr. Kolja Rebstock, jednatel Mitsubishi Motors Deutschland.
„Tento mimořádný výsledek ukazuje, že Mitsubishi je na dobré cestě – nabízíme velmi úspěšnou paletu modelů s vysokou spolehlivostí i příkladný servis, poskytovaný naší dealerskou sítí. To, že jsme se s naším modelem Outlander PHEV nedávno stali leaderem na německém trhu v kategorii ekologických plug-in hybridních vozů, pak celkový obrázek završuje“.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.