Automobilka Ferrariu má v posledních dnech skutečně smůlu na zvědavce s rychlými stroji a kamerou po ruce. Během pár dnů se totiž na internetu objevil již druhý záznam, na kterém můžeme vidět testovací prototyp v provozu. A tentokrát došlo i na pořádnou akceleraci.
Je to jen pár dnů, co se na Instagramu objevilo zřejmě první video s maskovaným prototypem hybridního Ferrari. Zatím přísně utajovaný vůz tehdy natočila dvojice ve Ferrari 488 Spider, která maskovaný prototyp pronásledovala po městě. Ovšem zatímco tehdy neměl řidič prototypu kam zmizet, tentokrát nám ukázal, že chystaná novinka umí parádně zrychlit.
Na maskovaný prototyp hybridního Ferrari totiž zřejmě během víkendu narazil jistý Emanuele T., který se vydal na projížďku se svým motocyklem Yamaha Tracer 900. A na hlavě měl samozřejmě helmu s instalovanou kamerou, která celou show zachytila.
Kvůli větru a hluku z motory sice není slyšet zvuk samotného Ferrari, přesto nám v jednom momentě jeho řidič ukáže, jak umí vůz zrychlovat. Schválně se v čase 0:20, kdy se Ferrari chystá předjíždět starší vůz před sebou, podívejte na informace z tachometru motocyklu. Během následujících pár sekund Ferrari doslova vystřelí kupředu a i motorkář má co dělat, aby s ním udržel krok. V komentáři u svého videa na YouTube ostatně napsal, že se jednalo o nejlepší akceleraci, jako zatím viděl.
Ve zbytku videa pak motorkář nahání maskovaný prototyp Ferrari po různých silnicích a silničkách. Dojde také na ostré průjezdy zatáček a nechybí ani průjezd několika městy či vesnicemi. Kdykoliv pak řidič Ferrari může, prudce šlape na plyn a snaží se zmizet v dáli.
Testovaný prototyp je zatím dost silně maskován a tak z něj není příliš mnoho vidět. Motorkář je navíc většinu času za ním. Situace se změní až v čase 05:05, kdy motorkář sjede z hlavní silnice a pomocí různých zkratek se dostává před Ferrari. V momentě, kdy se oba stroje střetávají, je pak vidět přední část Ferrari i drobný pohled dovnitř.
O technice vozu toho zatím příliš mnoho nevíme. Podle často opakovaných informací bude v portfoliu Ferrari stát nad modelem 812 Superfast, přičemž jeho výkon by se měl pohybovat okolo 1 000 koní. Čas akcelerace z 0 na 96 km/h by se přitom měl pohybovat okolo rovných dvou sekund. Kolik válců bude mít stroj pod kapotou a jaké jméno ponese se dozvíme až koncem tohoto měsíce, kdy bude mít stroj premiéru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.