Automobilka Ferrariu má v posledních dnech skutečně smůlu na zvědavce s rychlými stroji a kamerou po ruce. Během pár dnů se totiž na internetu objevil již druhý záznam, na kterém můžeme vidět testovací prototyp v provozu. A tentokrát došlo i na pořádnou akceleraci.
Je to jen pár dnů, co se na Instagramu objevilo zřejmě první video s maskovaným prototypem hybridního Ferrari. Zatím přísně utajovaný vůz tehdy natočila dvojice ve Ferrari 488 Spider, která maskovaný prototyp pronásledovala po městě. Ovšem zatímco tehdy neměl řidič prototypu kam zmizet, tentokrát nám ukázal, že chystaná novinka umí parádně zrychlit.
Na maskovaný prototyp hybridního Ferrari totiž zřejmě během víkendu narazil jistý Emanuele T., který se vydal na projížďku se svým motocyklem Yamaha Tracer 900. A na hlavě měl samozřejmě helmu s instalovanou kamerou, která celou show zachytila.
Kvůli větru a hluku z motory sice není slyšet zvuk samotného Ferrari, přesto nám v jednom momentě jeho řidič ukáže, jak umí vůz zrychlovat. Schválně se v čase 0:20, kdy se Ferrari chystá předjíždět starší vůz před sebou, podívejte na informace z tachometru motocyklu. Během následujících pár sekund Ferrari doslova vystřelí kupředu a i motorkář má co dělat, aby s ním udržel krok. V komentáři u svého videa na YouTube ostatně napsal, že se jednalo o nejlepší akceleraci, jako zatím viděl.
Ve zbytku videa pak motorkář nahání maskovaný prototyp Ferrari po různých silnicích a silničkách. Dojde také na ostré průjezdy zatáček a nechybí ani průjezd několika městy či vesnicemi. Kdykoliv pak řidič Ferrari může, prudce šlape na plyn a snaží se zmizet v dáli.
Testovaný prototyp je zatím dost silně maskován a tak z něj není příliš mnoho vidět. Motorkář je navíc většinu času za ním. Situace se změní až v čase 05:05, kdy motorkář sjede z hlavní silnice a pomocí různých zkratek se dostává před Ferrari. V momentě, kdy se oba stroje střetávají, je pak vidět přední část Ferrari i drobný pohled dovnitř.
O technice vozu toho zatím příliš mnoho nevíme. Podle často opakovaných informací bude v portfoliu Ferrari stát nad modelem 812 Superfast, přičemž jeho výkon by se měl pohybovat okolo 1 000 koní. Čas akcelerace z 0 na 96 km/h by se přitom měl pohybovat okolo rovných dvou sekund. Kolik válců bude mít stroj pod kapotou a jaké jméno ponese se dozvíme až koncem tohoto měsíce, kdy bude mít stroj premiéru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?