Škoda při modernizaci své vlajkové lodi Superb poprvé u sériového vozu použije inovativní full-LED-matrixové světlomety, zajišťující vyšší bezpečnost a komfort. Prostřednictvím designové skici a videa nabízí česká automobilka první pohled na nové full-LED-matrixové světlomety, nově navržené mlhové světlomety a full-LED-zadní svítilny s dynamickými směrovými světly. Světová premiéra modernizovaného modelu Škoda Superb proběhne v květnu v rámci IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 v Bratislavě. Škoda Auto podporuje tuto sportovní akci jako hlavní sponzor již po sedmadvacáté.
Designová skica full-LED-matrixových světlometů odhaluje strukturu inovativního systému osvětlení. Tento systém inovativního osvětlení se skládá z LED-modulu pro potkávací a dálkové světlo a rovněž také ze tří dalších LED-komor pro dálkové světlo, kryt světlometu nese nápis „Škoda Crystal Lighting“.
Úzká LED-lišta slouží zároveň jako směrové světlo, světlo pro denní svícení a poziční světlo. Nad světelnou lištou jsou umístěny jemné LED jehlice, které jsou součástí nové animované funkceComing/Leaving Home. Při odemčení vozidla a jeho zamčení tato funkce automaticky zapíná a vypíná jednotlivé prvky předního a zadního osvětlení vozu dle dané choreografie.
Video pak ukazuje nejen nový full-LED-matrixový světlomet, ale také animaci Coming/Leaving Home funkce v akci a vysvětluje v ní jeho funkci. Kromě toho jsou k vidění rovněž nově navržené mlhové světlomety a full-LED-zadní světla. Ta u modelu Škoda Superb poprvé disponují dynamickými směrovými světly, která se po zapnutí dynamicky rozsvěcují zevnitř směrem ven. Vedle vyšší dynamiky zajišťují lepší viditelnost dalšími účastníky silničního provozu a tím i vyšší bezpečnost.
Vlajková loď české automobilky Škoda Superb disponuje nejnovějšími inovacemi značky v oblasti bezpečnosti, jízdního komfortu, výkonu a ekologie, a přináší do střední třídy řadu předností a prvků výbavy, známých z vozů vyšších třídy.
Modernizovaná Škoda Superb bude mít svou světovou premiéra v květnu při IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 ve slovenské metropoli Bratislavě.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.