Vadí vám, že vaše dodávka vypadá jako spotřební nástroj na převážení cihel? MS-RT proměnili běžný Ford Transit Connect na agresivní stroj, který vypadá, že si to na semaforech bez problémů rozdá i s Mustangem. Skrývá se ale pod body kitem něco více?
Jak samotný Ford, tak firma MS-RT už mají předchozí zkušenosti se stavbou ostrých dodávek. Ford dříve postavil hned tři speciály nazvané Ford Supervan, které z běžných Transitů prvních několika generací udělaly nekompromisní závodní stroje. Hned ten první ostatně využil techniku ze sporťáku Ford GT40. Ani v současnosti Ford poptávku po unikátních konceptech závodních dodávek neignoruje, nedávno tak vznikl Ford Transit Connect s motorem Focusu RS. MS-RT se zase loni předvedlo masivním bodykitem pro Transit Custom, který si narozdíl od kreací Fordu můžete opravdu koupit.
A stejný záměr je i s novou úpravou pro Transit Connect, tedy menšího sourozence Transitu Custom. Britská tunerská firma z jižního Walesu pro dodávku vytvořila agresivní bodykit, sestávající ze zcela překopaného nárazníku, včetně předního difuzoru, velmi odlišné masky, bočních nástavců na prahy, zadního nárazníku s difuzorem, spoileru na střeše a čtyř koncovek výfuku.
Kromě toho teď Transit Connect jezdí na 18" kolech OZ Racing a pneumatikách Michelin. V kabině se tuner pustil do ručního přečalounění kůží Nappa, doplněné karbonovými prvky a sportovním volantem. Při koupi vozu navíc dostanete od tunera balení příslušenství, které zahrnuje tašku s přípravky pro udržení dodávky v nejlepší kondici.
Agresivní vzhled se bohužel neodráží v použité technice, kterou tuner nechal bez úprav, Pod kapotou se tak skrývá standardní 1,5 litrový diesel EcoBlue, s výkonem 118 koní a 270 Nm. Díky upravenému výfukovému systému se čtyřmi koncovkami ale vůz alespoň zní lépe, než jezdí. K dispozici bude jak manuální, tak automatická převodovka.
Jako první se do prodeje dostane limitovaná edice 40 kusů v Launch Edition, která dostane lepší disky už v základu a také unikátní prvky interiéru. Za vůz si firma žádá asi 715 tisíc v manuální verzi a 740 tisíc v automatické. Vzhledem k zájmu o předchozí kreaci, upravený Transit Custom, se očekává i rychlé vyprodání všech kusů Connectu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?