Již posedmadvacáté za sebou vystoupí Škoda Auto jako oficiální hlavní sponzor na Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF, které se bude konat od 10. do 26. května v Bratislavě a Košicích. Značka tím překoná vlastní světový rekord nejdelšího sponzorství mistrovství světa. Jako oficiální hlavní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 IIHF na Slovensku využije Škoda poprvé této příležitosti také ke světové premiéře: 23. května, v den čtvrtfinálových utkání, představí česká automobilka výrazně přepracovaný model Škoda Superb - vlajkovou loď značky. Jako automobilový partner poskytne Škoda organizátorům celkem 50 vozů, především SUV modely Kodiaq a Karoq.
Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, vysvětluje: „Značka Škoda na letošním Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF mimořádným způsobem propojí tradici a budoucnost. S naším dlouhodobým úspěšným sponzorstvím jsme se již dávno zapsali do historie. To, že naše působení na Mistrovství světa nyní poprvé spojíme také se světovou premiérou nového modelu, podtrhuje důležitost této akce pro naši značku.“
Mistrovství světa v ledním hokeji Mezinárodní federace ledního hokeje (IIHF) se po osmi letech opět vrací na Slovensko. Od 10. do 26. května změří své síly 16 nejlepších národních týmů světa. Dějištěm utkání bude Slovnaft Aréna v metropoli Bratislavě a Steel Aréna v Košicích.
Škoda bude stát v centru dění při všech 64 zápasech: logo automobilky bude v arénách zdobit například mantinely a kruhy pro vhazování. Česká automobilka navíc na prestižním místě, hned vedle ledové plochy, umístí také tři modelové novinky – městské SUV Škoda Kamiq, nový kompaktní model Škoda Scala a výkonné SUV Kodiaq RS. Televizní a streamingové přenosy z mistrovství světa bude dohromady sledovat více než jedna miliarda fanoušků na celém světě.
23. května, v den, kdy se hrají čtvrtfinálové zápasy, představí Škoda ve světové premiéře modernizovaný model Superb. Jako vlajková loď modelové palety značky Škoda nabízí Superb, jehož historie sahá až do 30. let minulého století, nejnovější inovace značky v oblasti designu,technologií a funkčnosti.
Škoda je v pořádající zemi, na Slovensku, nejprodávanější automobilovou značkou. V roce 2018 tam automobilka svým zákazníkům dodala 21 900 vozů. Nejoblíbenější modely jsou Fabia, Octavia a Rapid.
Sponzor a automobilový partner už více než čtvrt století
Škoda je spojena s Mistrovstvím světa v ledním hokeji IIHF už od roku 1992 jako automobilový partner. Od roku 1993 je automobilka oficiálním hlavním sponzorem. Jedná se tak o nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa, oficiálně uznané v Guinessově knize rekordů. V roce 2017 oslavila značka 25. výročí tohoto partnerství.
Každý rok poskytuje Škoda organizátorům atraktivní a spolehlivou flotilu vozů. V letošním roce tvoří flotilu 50 vozů značky Škoda , především oblíbené SUV modely Kodiaq a Karoq.
Škoda je navíc také exkluzivním partnerem mobilní aplikace „IIHF App“. Ta hokejovým fanouškům nabízí napínavé příběhy ze zákulisí a zajímavé statistiky. Díky online reportážím včetně brankového alarmu uživateli neunikne žádná trefa. Kromě toho mohou uživatelé tipovat výsledky zápasů a sdílet své tipy s přáteli. Aplikace „IIHF App“ je k dispozici pro Android a iOS.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.