Již posedmadvacáté za sebou vystoupí Škoda Auto jako oficiální hlavní sponzor na Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF, které se bude konat od 10. do 26. května v Bratislavě a Košicích. Značka tím překoná vlastní světový rekord nejdelšího sponzorství mistrovství světa. Jako oficiální hlavní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 IIHF na Slovensku využije Škoda poprvé této příležitosti také ke světové premiéře: 23. května, v den čtvrtfinálových utkání, představí česká automobilka výrazně přepracovaný model Škoda Superb - vlajkovou loď značky. Jako automobilový partner poskytne Škoda organizátorům celkem 50 vozů, především SUV modely Kodiaq a Karoq.
Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, vysvětluje: „Značka Škoda na letošním Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF mimořádným způsobem propojí tradici a budoucnost. S naším dlouhodobým úspěšným sponzorstvím jsme se již dávno zapsali do historie. To, že naše působení na Mistrovství světa nyní poprvé spojíme také se světovou premiérou nového modelu, podtrhuje důležitost této akce pro naši značku.“
Mistrovství světa v ledním hokeji Mezinárodní federace ledního hokeje (IIHF) se po osmi letech opět vrací na Slovensko. Od 10. do 26. května změří své síly 16 nejlepších národních týmů světa. Dějištěm utkání bude Slovnaft Aréna v metropoli Bratislavě a Steel Aréna v Košicích.
Škoda bude stát v centru dění při všech 64 zápasech: logo automobilky bude v arénách zdobit například mantinely a kruhy pro vhazování. Česká automobilka navíc na prestižním místě, hned vedle ledové plochy, umístí také tři modelové novinky – městské SUV Škoda Kamiq, nový kompaktní model Škoda Scala a výkonné SUV Kodiaq RS. Televizní a streamingové přenosy z mistrovství světa bude dohromady sledovat více než jedna miliarda fanoušků na celém světě.
23. května, v den, kdy se hrají čtvrtfinálové zápasy, představí Škoda ve světové premiéře modernizovaný model Superb. Jako vlajková loď modelové palety značky Škoda nabízí Superb, jehož historie sahá až do 30. let minulého století, nejnovější inovace značky v oblasti designu,technologií a funkčnosti.
Škoda je v pořádající zemi, na Slovensku, nejprodávanější automobilovou značkou. V roce 2018 tam automobilka svým zákazníkům dodala 21 900 vozů. Nejoblíbenější modely jsou Fabia, Octavia a Rapid.
Sponzor a automobilový partner už více než čtvrt století
Škoda je spojena s Mistrovstvím světa v ledním hokeji IIHF už od roku 1992 jako automobilový partner. Od roku 1993 je automobilka oficiálním hlavním sponzorem. Jedná se tak o nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa, oficiálně uznané v Guinessově knize rekordů. V roce 2017 oslavila značka 25. výročí tohoto partnerství.
Každý rok poskytuje Škoda organizátorům atraktivní a spolehlivou flotilu vozů. V letošním roce tvoří flotilu 50 vozů značky Škoda , především oblíbené SUV modely Kodiaq a Karoq.
Škoda je navíc také exkluzivním partnerem mobilní aplikace „IIHF App“. Ta hokejovým fanouškům nabízí napínavé příběhy ze zákulisí a zajímavé statistiky. Díky online reportážím včetně brankového alarmu uživateli neunikne žádná trefa. Kromě toho mohou uživatelé tipovat výsledky zápasů a sdílet své tipy s přáteli. Aplikace „IIHF App“ je k dispozici pro Android a iOS.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?