Již posedmadvacáté za sebou vystoupí Škoda Auto jako oficiální hlavní sponzor na Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF, které se bude konat od 10. do 26. května v Bratislavě a Košicích. Značka tím překoná vlastní světový rekord nejdelšího sponzorství mistrovství světa. Jako oficiální hlavní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 IIHF na Slovensku využije Škoda poprvé této příležitosti také ke světové premiéře: 23. května, v den čtvrtfinálových utkání, představí česká automobilka výrazně přepracovaný model Škoda Superb - vlajkovou loď značky. Jako automobilový partner poskytne Škoda organizátorům celkem 50 vozů, především SUV modely Kodiaq a Karoq.
Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, vysvětluje: „Značka Škoda na letošním Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF mimořádným způsobem propojí tradici a budoucnost. S naším dlouhodobým úspěšným sponzorstvím jsme se již dávno zapsali do historie. To, že naše působení na Mistrovství světa nyní poprvé spojíme také se světovou premiérou nového modelu, podtrhuje důležitost této akce pro naši značku.“
Mistrovství světa v ledním hokeji Mezinárodní federace ledního hokeje (IIHF) se po osmi letech opět vrací na Slovensko. Od 10. do 26. května změří své síly 16 nejlepších národních týmů světa. Dějištěm utkání bude Slovnaft Aréna v metropoli Bratislavě a Steel Aréna v Košicích.
Škoda bude stát v centru dění při všech 64 zápasech: logo automobilky bude v arénách zdobit například mantinely a kruhy pro vhazování. Česká automobilka navíc na prestižním místě, hned vedle ledové plochy, umístí také tři modelové novinky – městské SUV Škoda Kamiq, nový kompaktní model Škoda Scala a výkonné SUV Kodiaq RS. Televizní a streamingové přenosy z mistrovství světa bude dohromady sledovat více než jedna miliarda fanoušků na celém světě.
23. května, v den, kdy se hrají čtvrtfinálové zápasy, představí Škoda ve světové premiéře modernizovaný model Superb. Jako vlajková loď modelové palety značky Škoda nabízí Superb, jehož historie sahá až do 30. let minulého století, nejnovější inovace značky v oblasti designu,technologií a funkčnosti.
Škoda je v pořádající zemi, na Slovensku, nejprodávanější automobilovou značkou. V roce 2018 tam automobilka svým zákazníkům dodala 21 900 vozů. Nejoblíbenější modely jsou Fabia, Octavia a Rapid.
Sponzor a automobilový partner už více než čtvrt století
Škoda je spojena s Mistrovstvím světa v ledním hokeji IIHF už od roku 1992 jako automobilový partner. Od roku 1993 je automobilka oficiálním hlavním sponzorem. Jedná se tak o nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa, oficiálně uznané v Guinessově knize rekordů. V roce 2017 oslavila značka 25. výročí tohoto partnerství.
Každý rok poskytuje Škoda organizátorům atraktivní a spolehlivou flotilu vozů. V letošním roce tvoří flotilu 50 vozů značky Škoda , především oblíbené SUV modely Kodiaq a Karoq.
Škoda je navíc také exkluzivním partnerem mobilní aplikace „IIHF App“. Ta hokejovým fanouškům nabízí napínavé příběhy ze zákulisí a zajímavé statistiky. Díky online reportážím včetně brankového alarmu uživateli neunikne žádná trefa. Kromě toho mohou uživatelé tipovat výsledky zápasů a sdílet své tipy s přáteli. Aplikace „IIHF App“ je k dispozici pro Android a iOS.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.