Během prezentace výsledků značky Ferrari za první čtvrtletí roku 2019 došlo kromě tradičních ekonomických témat i na odhalení pár detailů ohledně připravovaného hybridního supersportu. Vrcholný hybrid má kombinovat výkon supersportů s tradiční elegancí vozů Ferrari a jeho premiéra by se měla uskutečnit ještě do konce května.
Louis Camilleri, výkonný ředitel značky Ferrari, během nedávného zhodnocování výsledků za první čtvrtletí roku 2019 prozradil i několik zajímavých detailů o připravovaném hybridním supersportu, který by měl být odhalen již koncem tohoto měsíce.
Podle dostupných informací by připravovaná novinka měla mít své místo v nabídce automobilky nad modelem 812 Superfast, v žádném případě se však nejedná o náhradu modelu 488. Camilleri také prozradil, že vůz by měl mít zcela novou technologii uživatelského rozhraní, k této novince však neprozradil žádné konkrétní detaily.
O novém modelu toho zatím příliš mnoho nevíme ani z různých spekulací a špionážních fotografií, web Motor1 však před časem zveřejnil fotografie maskovaného modelu podobného Ferrari 488, který zřejmě fungoval jako testovací prototyp pro techniku a technologie nového modelu. Design novinky si však Ferrari nejspíš nechává jako velké překvapení.
Mnoho nevíme ani o připravované technice pod kapotou, podle některých spekulací by však měl kombinovaný výkon převyšovat model 488 Pista, jehož dvakrát přeplňovaný 3.9 litrový moto V8 nabízí 530 kW (720 koní). Přesnější informace se však dozvíme až po premiéře. První vozy by se podle informací Motor1 mohly k zákazníkům dostat začátkem příštího roku.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?