Během prezentace výsledků značky Ferrari za první čtvrtletí roku 2019 došlo kromě tradičních ekonomických témat i na odhalení pár detailů ohledně připravovaného hybridního supersportu. Vrcholný hybrid má kombinovat výkon supersportů s tradiční elegancí vozů Ferrari a jeho premiéra by se měla uskutečnit ještě do konce května.
Louis Camilleri, výkonný ředitel značky Ferrari, během nedávného zhodnocování výsledků za první čtvrtletí roku 2019 prozradil i několik zajímavých detailů o připravovaném hybridním supersportu, který by měl být odhalen již koncem tohoto měsíce.
Podle dostupných informací by připravovaná novinka měla mít své místo v nabídce automobilky nad modelem 812 Superfast, v žádném případě se však nejedná o náhradu modelu 488. Camilleri také prozradil, že vůz by měl mít zcela novou technologii uživatelského rozhraní, k této novince však neprozradil žádné konkrétní detaily.
O novém modelu toho zatím příliš mnoho nevíme ani z různých spekulací a špionážních fotografií, web Motor1 však před časem zveřejnil fotografie maskovaného modelu podobného Ferrari 488, který zřejmě fungoval jako testovací prototyp pro techniku a technologie nového modelu. Design novinky si však Ferrari nejspíš nechává jako velké překvapení.
Mnoho nevíme ani o připravované technice pod kapotou, podle některých spekulací by však měl kombinovaný výkon převyšovat model 488 Pista, jehož dvakrát přeplňovaný 3.9 litrový moto V8 nabízí 530 kW (720 koní). Přesnější informace se však dozvíme až po premiéře. První vozy by se podle informací Motor1 mohly k zákazníkům dostat začátkem příštího roku.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.