Během prezentace výsledků značky Ferrari za první čtvrtletí roku 2019 došlo kromě tradičních ekonomických témat i na odhalení pár detailů ohledně připravovaného hybridního supersportu. Vrcholný hybrid má kombinovat výkon supersportů s tradiční elegancí vozů Ferrari a jeho premiéra by se měla uskutečnit ještě do konce května.
Louis Camilleri, výkonný ředitel značky Ferrari, během nedávného zhodnocování výsledků za první čtvrtletí roku 2019 prozradil i několik zajímavých detailů o připravovaném hybridním supersportu, který by měl být odhalen již koncem tohoto měsíce.
Podle dostupných informací by připravovaná novinka měla mít své místo v nabídce automobilky nad modelem 812 Superfast, v žádném případě se však nejedná o náhradu modelu 488. Camilleri také prozradil, že vůz by měl mít zcela novou technologii uživatelského rozhraní, k této novince však neprozradil žádné konkrétní detaily.
O novém modelu toho zatím příliš mnoho nevíme ani z různých spekulací a špionážních fotografií, web Motor1 však před časem zveřejnil fotografie maskovaného modelu podobného Ferrari 488, který zřejmě fungoval jako testovací prototyp pro techniku a technologie nového modelu. Design novinky si však Ferrari nejspíš nechává jako velké překvapení.
Mnoho nevíme ani o připravované technice pod kapotou, podle některých spekulací by však měl kombinovaný výkon převyšovat model 488 Pista, jehož dvakrát přeplňovaný 3.9 litrový moto V8 nabízí 530 kW (720 koní). Přesnější informace se však dozvíme až po premiéře. První vozy by se podle informací Motor1 mohly k zákazníkům dostat začátkem příštího roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?