Grand Tour končí, ať žije Grand Tour! Clarkson neuhlídal emoce a prozradil, co bude dál

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 12. dubna 2019, 13:27 Google+

Poslední epizoda 3. série The Grand Tour je skutečně výjimečná. A teď nemyslíme jen obsah. Znamená totiž poslední díl formátu, který Clarkson a Hammond budovali dlouhých 17 let, než se k nim o rok později přidal i James May. Formát, ve kterém se slavná trojice pravidelně setkávala se svými fanoušky, měřila čas aut na trati a probírala novinky ze světa, však definitivně končí. A tak došlo i na slzy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Záběry z posledního dílu 3. série Grand Tour (TV pořad Amazonu)

Záběry z posledního dílu 3. série Grand Tour (TV pořad Amazonu) | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Jeremy Clarkson je pro většinu z šprýmařem, který dokáže svým inteligentním humorem vybruslit z každé situace. Během posledního dílu The Grand Tour se však ani on neubránil emocím a se slzami v očích oznámil konec. Nejen konec třetí série, ale také konec stanu, publika, testovací dráhy a tří moderátorů v nepříliš stylovém oblečení.

Po 17 letech, tedy v případě Jamese Maye jen 16 (protože vždycky dorazí pozdě), nastal čas posunout se někam dál. Učinit změnu. Když to trojice moderátorů postupně oznamovala, na všech byl vidět smutek. Aby však rozptýlili chmury, připravili si alespoň montáž úchvatných záběrů jak z éry Amazonu a Grand Tour, tak z éry BBC a Top Gearu.

Součástí poslední epizody je tak i epický sestřih naprosto úchvatných scén z dlouhých 17 (May by řekl 16) let jejich úžasné práce, kterou se zájmem sledoval celý svět a která jim přinesla slávu, popularitu i zápis do Guinnessovy knihy rekordů pro nejsledovanější pořad.

Po skončení sestřihu bylo celé jeviště v slzách a moderátoři začali vzpomínat na momenty, které jim utkvěly v paměti. Ať už se jednalo o Camaro s krávou na střeše, pokusy o zničení Toyoty Hilux, africký Opel Oliver, sjíždění sjezdovky ve starých Jaguárech, překonávání pouště v písečných buginách, různé nehody, zranění, atd. Poté spolu s publikem vzpomínaly na další zajímavé momenty, jako byl let ve Spitfirech, ničení karavanů, a podobné šílenosti, kterých bylo během let plno.

Nakonec se z publika ozvalo „Nepřestávejte. Nepřestávejte a pokračujte," načež se Clarkson konečně rozpovídal o tom, co bude následovat. Grand Tour totiž nekončí, končí pouze formát, jaký doteď Clarkson a spol. budovali a propagovali. Končí publikum a končí dráha. Jak ovšem dodal James May, Amazon Grand Tour miluje a Grand Tour miluje Amazon, takže jejich spolupráce bude pokračovat.

Úvodní scéna první série The Grand Tour | zdroj: youtube.com

A v jakém formátu? To už si ostatně můžete poslechnout i v cca minutovém klipu, který The Grand Tour zveřejnil na svém YouTube kanálu. Naši oblíbení moderátoři se nově budou soustředit hlavně na speciály, které jsme ostatně všichni milovali ze všeho nejvíc. Pro nás, kteří mohli show sledovat jen z obrazovek, se tak vlastně moc nemění. Největší změna a snad zklamání je to hlavně pro hlavní postavy této show.

Poslední scéna pořadu Grand Tour jak jsme ho znali | zdroj: youtube.com

Stále však zbývá mnoho míst, kam se ještě slavní trojice nepodívala. Mnoho lidí, které ještě Clarkson neurazil. A mnoho aut, které ještě Hammond nestihl nabourat. Starý Grand Tour je tedy mrtev, ať žije nový Grand Tour. A mimochodem - pokud byste někdo sháněli skutečně velký stan, Clarkson má prý jeden na prodej.

Vytisknout

Diskuze: Grand Tour končí, ať žije Grand Tour! Clarkson neuhlídal emoce a prozradil, co bude dál

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Bentley Bentayga

Bentley zvažuje další SUV, mělo by být ještě větší než Bentayga

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud