Nejpopulárnější automobilka na Facebooku? Nejvíce srdcí si získala americká bestie

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 10. dubna 2019, 16:33 Google+

Sociální sítě jsou v posledních letech stále významnější součástí marketingu, což platí i pro automobilový průmysl. Zajímalo vás ale někdy, která značka patří k nejpopulárnějším na Facebooku nebo Instagramu? Nás by sice zkoumat něco takového asi nikdy nenapadlo, naštěstí však existuje řada analytických společností, které vám spočítají snad cokoliv si vzpomenete. Včetně srdíček na Facebooku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dodge

Dodge | foto: Dodge

Sdílejte článek

Jak ostatně připomíná web AutoEvolution, v prosinci minulého roku se automobilka Mercedes-Benz stala podle výzkumu Interband Best Global Brands první značkou, která na Instagramu pokořila hranici 1 miliardy sledujících. V závěsu tak nechala třeba BMW (708 milionů) nebo H&M (434 milionů).

Na Facebooku však podle výzkumu společnosti Crisp zůstal Mercedes-Benz až druhý. První místo si totiž za uplynulý rok přivlastnila americká automobilka Dodge. Je potřeba však zdůraznit, že tentokrát nešlo jen o prosté počítání „To se mi líbí" na stránkách nebo počítání palců u příspěvků.

Analytici v Crisp se totiž zaměřili na počítání srdíček (Super) pod jednotlivými komentáři. Od ledna 2018 do ledna 2019 tak prošli 19 846 facebookových příspěvků od 50 automobilek, aby zjistili, která má srdíček pod komentáři nejvíce.

A v tomto souboji se nakonec podle informací AutoEvolution stala vítězem automobilka Dodge, která měla pod svými příspěvky rovnou 461 187 reakcí Super se srdíčkem. Mercedes-Benz, premiant na Instagramu, měl "jen" 382 629 těchto reakcí.

Americké automobilce se navíc podařilo dosáhnout tohoto úspěchu i při poměrně skromné aktivitě. Během sledovaného období totiž na Facebooku publikovala něco okolo 400 příspěvků, což je ale ve srovnání s průměrem ostatních automobilek zhruba polovina. Současně to také znamená, že průměrný příspěvek musel mít přes 1 100 reakcí Super se srdíčkem.

„Dodge ukazuje, že skutečně chápe, že hodnota sociálních sítí spočívá v interakci se zákazníky a fanoušky způsobem, který v nich rezonuje, a nikoliv pouze na marketingu," uvedla Emma Monsk, viceprezident společnosti Crisp.

„Dodge na Facebooku produkuje malé množství vysoce kvalitního obsahu, který informuje, baví a zve fanoušky, aby oslavili a podělili se o vášeň pro tato ikonická auta. Tohle je stavební kámen k vytváření důvěry a reputace značky online."

zdroj: youtube.com

Společnost Crisp také vybrala příspěvek, který měl za uplynulý rok na Facebooku automobilky největší úspěch. Tím je údajně video s titulkem „Respect the Beast," jehož hlavním hrdinou je Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye.

Vytisknout

Diskuze: Nejpopulárnější automobilka na Facebooku? Nejvíce srdcí si získala americká bestie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Která ojetá auta jsou nejméně populární? (ilustrační foto)

Cebia odhalila další velmi rozšířený podvod s ojetými vozy

Ilustrační foto

Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

Cestování na čtyřech kolech se stalo synonymem pro svobodu, dobrodružství i nezávislost

Pět nejčastějších omylů spojených se zimní dovolenou v karavanu

Volkswagen ID.7 - premiéra téměř pětimetrového čistě bateriového elektrického sedanu vyšší střední třídy

Potvrzeno. Tohle mluví o elektromobilech v Česku jasně

Hyundai IONIQ 5

TEST Hyundai Ioniq 5 AWD – vetřelec z jiné planety, který překvapí i pozlobí

Toyota

Pět základních smyslů při nehodě nečekaně v ohrožení

DS 4 Crossback 1.5 BlueHDi

Test DS4 Rivoli Cross 1.5 BlueHDi 130 EA8, moře stylu, malá spotřeba

ojetá auta

Situace v Česku na trhu ojetých aut za 9 měsíců letošního roku

Kia Stinger

Kia na českém trhu. Oslava nebo smutek?

Představení Škody Superb 4. generace

Škoda Superb 4. generace: Více prostoru a pohodlí, 6 pohonných jednotek, inovativní systémy

Toyota HySE-X1

Toyota bude na Dakaru testovat lehký vodíkový vůz

Toyota GR86

TEST Toyota GR86 - návyková záležitost za cenu běžné Octavie

Ilustrační foto

Podzimní nástrahy: Pozor na nízké slunce, zvěř i ledovku

Servis přívěsného vozíku

Jak udržet přívěs v kondici?

Přestavba automobilu – už nehledejte dál…

Přestavba automobilu – už nehledejte dál…

reklama

Doporučujeme

Klíč od vozu Ford Mustang

Ford vyzrál na moderní zloděje. Teď už bezklíčové odemykání nezneužijí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Potvrzeno. Tohle mluví o elektromobilech v Česku jasně

  2. Cebia odhalila další velmi rozšířený podvod s ojetými vozy

  3. Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud