Nejpopulárnější automobilka na Facebooku? Nejvíce srdcí si získala americká bestie

mao / AutoRoad.cz, 10. dubna 2019, 16:33 Google+

Sociální sítě jsou v posledních letech stále významnější součástí marketingu, což platí i pro automobilový průmysl. Zajímalo vás ale někdy, která značka patří k nejpopulárnějším na Facebooku nebo Instagramu? Nás by sice zkoumat něco takového asi nikdy nenapadlo, naštěstí však existuje řada analytických společností, které vám spočítají snad cokoliv si vzpomenete. Včetně srdíček na Facebooku.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 16.04. 15:55) Napište svůj názor
Dodge

Dodge | foto: Dodge

Sdílejte článek

Jak ostatně připomíná web AutoEvolution, v prosinci minulého roku se automobilka Mercedes-Benz stala podle výzkumu Interband Best Global Brands první značkou, která na Instagramu pokořila hranici 1 miliardy sledujících. V závěsu tak nechala třeba BMW (708 milionů) nebo H&M (434 milionů).

Na Facebooku však podle výzkumu společnosti Crisp zůstal Mercedes-Benz až druhý. První místo si totiž za uplynulý rok přivlastnila americká automobilka Dodge. Je potřeba však zdůraznit, že tentokrát nešlo jen o prosté počítání „To se mi líbí" na stránkách nebo počítání palců u příspěvků.

Analytici v Crisp se totiž zaměřili na počítání srdíček (Super) pod jednotlivými komentáři. Od ledna 2018 do ledna 2019 tak prošli 19 846 facebookových příspěvků od 50 automobilek, aby zjistili, která má srdíček pod komentáři nejvíce.

A v tomto souboji se nakonec podle informací AutoEvolution stala vítězem automobilka Dodge, která měla pod svými příspěvky rovnou 461 187 reakcí Super se srdíčkem. Mercedes-Benz, premiant na Instagramu, měl "jen" 382 629 těchto reakcí.

Americké automobilce se navíc podařilo dosáhnout tohoto úspěchu i při poměrně skromné aktivitě. Během sledovaného období totiž na Facebooku publikovala něco okolo 400 příspěvků, což je ale ve srovnání s průměrem ostatních automobilek zhruba polovina. Současně to také znamená, že průměrný příspěvek musel mít přes 1 100 reakcí Super se srdíčkem.

„Dodge ukazuje, že skutečně chápe, že hodnota sociálních sítí spočívá v interakci se zákazníky a fanoušky způsobem, který v nich rezonuje, a nikoliv pouze na marketingu," uvedla Emma Monsk, viceprezident společnosti Crisp.

„Dodge na Facebooku produkuje malé množství vysoce kvalitního obsahu, který informuje, baví a zve fanoušky, aby oslavili a podělili se o vášeň pro tato ikonická auta. Tohle je stavební kámen k vytváření důvěry a reputace značky online."

zdroj: youtube.com

Společnost Crisp také vybrala příspěvek, který měl za uplynulý rok na Facebooku automobilky největší úspěch. Tím je údajně video s titulkem „Respect the Beast," jehož hlavním hrdinou je Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nejpopulárnější automobilka na Facebooku? Nejvíce srdcí si získala americká bestie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 16.04.2019 15:55 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lincoln Continental X-100: Přesná kopie prezidentské limuzíny, ve které byl zastřelen prezident Kennedy

Lincoln Continental X-100: Osudový vůz prezidenta Kennedyho se objevil na eBay

Porsche Cayman

Masivní elektrifikace v Porsche: Příští generace Boxster a Cayman nabídne elektromobily i hybridy

Aston Martin DBS Superleggera Volante

Nejrychlejší Aston Martin bez střechy? DBS Superleggera Volante má 725 koní a uhání až 340 km/h

Zloději katalyzátorů se neštítili krádeže ani za bílého dne, katalyzátor z Priusu získali za necelou minutu (Twitter/@KeithPrinceAM)

Zloději mají nový cíl. Drahou součást vozu, bez které se neobejdete, odvezou za okamžik

Ilustrační foto

Tragické velikonoce na silnicích: 937 nehod, 250 zraněných a 6 mrtvých

Audi A7 Sportback

Světovým luxusním vozem roku 2019 se stala Audi A7

reklama
reklama

Doporučujeme

Klíč od vozu Ford Mustang

Ford vyzrál na moderní zloděje. Teď už bezklíčové odemykání nezneužijí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Stává se Jawa obětí vlastního úspěchu? Čekací lhůty začínají být problémem

  2. Pick-up GAZon Next je ruskou odpovědí na extrémně populární modely v USA

  3. Čínská kopie Škodovky? Klony Škody pomohly nastartovat čínský průmysl

  4. Jak jezdí do terénu Japonci? S minidodávkou na podvozku Suzuki Jimny

  5. Dodávka EZ-FLEX bude výhrou pro živnostníky? Renault má ambiciózní plán

  6. V moskevské garáži postavil vlastní Jeep Cherokee. Oleko se povedlo a jezdí dodnes

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud