Jeden z nejstarších vozů, který se dá stále koupit jako nový, ruský UAZ-452 se ve výrobě drží už 53 let. UAZ-452, přezdívaný dle svého tvaru Buchanka, neboli bochník chleba, se začal vyrábět v roce 1965. Sám přitom částečně vychází z dřívějšího UAZ-450, který se dostal na sovětský trh přesně před 60 lety. Vůz s pohonem všech kol byl zpočátku k dispozici jen se čtyřválcem o objemu 2445 ccm a výkonu 75 koní, v současných verzích pracuje benzínový čtyřválec ZMZ-40911 s objemem 2693 ccm a 112 koni.
Kromě Ruska a zemí bývalého Sovětského svazu se Buchanka vyváží například i do EU, včetně České Republiky. Nemalý počet kusů se ale dostal i do Japonska a netradiční ruský van si tam získal své příznivce. Mnozí Japonci ale zřejmě na voze oceňují spíše jeho vzhled a nemají touhu starat se o 50 let starou ruskou techniku. Proto se japonská firma Modest Cars rozhodla zařadit do svého portfolia kit na dodávku Subaru Sambar, který z malého japonského vanu udělá napodobeninu ruské legendy.
Podobný přístup přitom není v Japonsku neobvyklý, malé dodávky jako Subaru Sambar nebo Suzuki Every jsou častým cílem úprav se záměrem přiblížit se vzhledem k některému legendárnímu vozu z minulosti. Nejčastěji se však majitelé rozhodnou pro kit napodobující VW Transporter nebo Citröen HY Van. V případě konverze na UAZ, kterou výrobce nazývá PAZ, se jako základ využívá šestá generace kei dodávky Subaru Sambar, používá se ale také valníková verze vozu. Tato generace vznikala mezi roky 1999 a 2012, dnes už se tedy konverze dělají pouze na ojeté vozy.
Konverze spočívá zejména v nahrazení celé přední části pod oknem za nový díl. V případě konverze na UAZ se tak na Sambar připevní nový předek s kulatými světly a typickou smutně se tvářicí maskou Buchanky. Kromě toho si ale klient může připlatit i za nové zadní dveře s dvěma malými okny nebo boční dveře s malými kulatámi okny. Další detaily jsou hranatější blatníky, šilt nad přední okno, nová kola nebo potahy na sedačky, vše imitující ruský vzor.
Cena za poruštění kei dodávky není úplně nízká. Za samotnou přední část zákazník zaplatí asi 33 tisíc Kč, za nové zadní dveře skoro 40 tisíc. Další detaily vycházejí každý na asi 7 tisíc Kč, potahy a kola jsou nabízeny po asi 14 tisících. Zákazníky toužící se odlišit si konverze dokáže najít, jak ukazují fotky spokojených majitelů.