Tesla Model 3 není přesně ten typ vozidla, který by si kupovali milovníci občasných výletů na závodní trať. Samotná automobilka však pro nadšence organizuje jízdy na okruhu, během kterých si mohou vyzkoušet schopnosti svého vozu v bezpečí a bez strachu z pokuty. A právě na této akci se za volant Modelu 3 Performance dostal zkušený závodník Randy Pobst.
Pokud žijete v USA, vlastníte Teslu a chcete si vyzkoušet její chování na limitu, pak je nejlepší možností vyrazit na akci jménem Tesla Corsa. Tato akce je pořadateli označována za první „okruhové-ježdění" exkluzivně pro majitele Tesly a měla by jim dovolit poznat chování a schopnosti vozu během agresivní jízdy na limitu a to bez rizik.
Na tuto akci se kromě jiného vypravil i YouTuber DAErik se svou Teslou Model 3 Performance, kterou má vylepšenou o sportovní tlumiče od společnosti Unplugged Performance. Chování vozu by tak mělo být ještě o kousek lepší, než v případě sériových vozů.
A chování upraveného vozu se rozhodl vyzkoušet i slavný závodní řidič Randy Probst, který byl z chování vozu doslova nadšený. Na závodní dráze dosahoval rychlostí okolo 177 km/h a dokonce předjížděl i vozy jako Shelby Mustang nebo Camaro ZL1 Convertible.
Probs si navíc pochvaloval i speciality elektromobilů, jako je regenerativní brzdění. Nemusel tak příliš často používat tradiční brzdy a vůz mohl být kontrolovaně zpomalen i uprostřed zatáčky, přičemž se navíc dobíjely baterie.
I bez úprav je přitom Tesla Model 3 v provedení Performance skutečně zajímavým strojem. Dvojice elektromotorů nabízí výkon cca 450 koní a točivý moment až 638 Nm. Často tak bývá označována za elektrického rivala BMW M3. Oproti BMW má však Tesla nadváhu cca 181 kg.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?