Šestá generace Fordu Mustang, která je momentálně na trhu, se nejspíš v nabídce zdrží o nějaký ten rok déle, než se původně očekávalo. Podle nejnovějších spekulací by měla nová generace dorazit nejdříve v roce 2026, čekání by se však mohlo protáhnout až do roku 2028. Nebojte se vak, že by se konstruktéři Fordu do té doby nudili.
Jak dnes s odkazem na web Automobile uvedl web Carscoops, Ford údajně plánuje ponechat současnou generaci modelu Mustang v nabídce déle, než se původně očekávalo. webu Automobile to měl prozradit nejmenovaný zdroj.
Místo zcela nová generace, zatím přezdívané S650, bychom se však měli dočkat přinejmenším výrazně upravené současné generace, tedy S550. Spolu s modernizací by se pak měl na trhu objevit i hybridní Mustang, jehož příchod se však také opozdí. Zatímco dříve se mluvilo o roku 2020, nyní se zdá pravděpodobnějším začátek roku 2022.
Současná generace Forud Mustang už je přitom na trhu již od roku 2014, nicméně díky pravidelným lehkým úpravám se stále udržuje v kondici. Navíc se Mustang pravidelně řadí mezi nejprodávanější sportovní vozy světa. Ani to však nic nemění na skutečnosti, že zákazníci dávají stále častěji přednost SUVčkům.
Rozhodnutí Fordu o odložení produkce nové generace Fordu Mustang by tak dávalo celkem smysl - zejména po finanční stránce. Automobilka se navíc kromě vývoje SUV zaměřuje i na elektrifikaci, což si samozřejmě vyžaduje nemalé investice do vývoje a výzkumu. A navíc - i minulá generace Mustangu zůstala na trhu celou dekádu, takže nač se tvářit tolik překvapeně.
O nové generaci Mustangu však začínají prosakovat zajímavé informace. Podle všeho by měl být postaven na platformě CD6, na které se staví například SUV Explorer nebo Lincoln Aviator. Dá se tak očekávat, že nová generace Mustangu nejspíš lehce naroste.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?