Šestá generace Fordu Mustang, která je momentálně na trhu, se nejspíš v nabídce zdrží o nějaký ten rok déle, než se původně očekávalo. Podle nejnovějších spekulací by měla nová generace dorazit nejdříve v roce 2026, čekání by se však mohlo protáhnout až do roku 2028. Nebojte se vak, že by se konstruktéři Fordu do té doby nudili.
Jak dnes s odkazem na web Automobile uvedl web Carscoops, Ford údajně plánuje ponechat současnou generaci modelu Mustang v nabídce déle, než se původně očekávalo. webu Automobile to měl prozradit nejmenovaný zdroj.
Místo zcela nová generace, zatím přezdívané S650, bychom se však měli dočkat přinejmenším výrazně upravené současné generace, tedy S550. Spolu s modernizací by se pak měl na trhu objevit i hybridní Mustang, jehož příchod se však také opozdí. Zatímco dříve se mluvilo o roku 2020, nyní se zdá pravděpodobnějším začátek roku 2022.
Současná generace Forud Mustang už je přitom na trhu již od roku 2014, nicméně díky pravidelným lehkým úpravám se stále udržuje v kondici. Navíc se Mustang pravidelně řadí mezi nejprodávanější sportovní vozy světa. Ani to však nic nemění na skutečnosti, že zákazníci dávají stále častěji přednost SUVčkům.
Rozhodnutí Fordu o odložení produkce nové generace Fordu Mustang by tak dávalo celkem smysl - zejména po finanční stránce. Automobilka se navíc kromě vývoje SUV zaměřuje i na elektrifikaci, což si samozřejmě vyžaduje nemalé investice do vývoje a výzkumu. A navíc - i minulá generace Mustangu zůstala na trhu celou dekádu, takže nač se tvářit tolik překvapeně.
O nové generaci Mustangu však začínají prosakovat zajímavé informace. Podle všeho by měl být postaven na platformě CD6, na které se staví například SUV Explorer nebo Lincoln Aviator. Dá se tak očekávat, že nová generace Mustangu nejspíš lehce naroste.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?