Hyundai Motor nabízí evropským zákazníkům ještě širší výběr atraktivních modelů N a N Line. Díky právě představenému novému modelu Tucson N Line mají zákazníci možnost řídit první SUV značky se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N. Hyundai při této příležitosti požádal německého umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson, jedinečnou ilustraci na novém modelu Tucson N Line.
Nový Tucson N Line kombinuje oblíbený design, bezpečnost a komfort modelu Tucson s dynamickým stylem a charakterem N Line, inspirovaným motoristickým sportem. Tento model se sportovnějšími, agresivními stylistickými prvky osloví řidiče, kteří chtějí „při řízení vyjadřovat své postoje“ („drive a statement“), sofistikované a zároveň odvážné. Tucson N Line je vyspělým automobilem pro zákazníky, kteří chtějí více a nebojí se o to požádat.
Hyundai se při této speciální příležitosti rozhodl navázat spolupráci s Andreasem Preisem, který je proslulý svými mnohotvárnými uměleckými díly. Jeho specializací jsou ilustrace, nástěnné malby, malování obrazů na veřejnosti a s oblibou kreslí a maluje portréty abstraktních tvarů a ornamentů, vytvořených z rozmanitých materiálů, včetně papírů, pláten, zdí a dřev.
Co se týče vozidla „Drive A Statement“ Project Tucson, požádal Hyundai Preise, aby vytvořil skutečně přitažlivý design, který promění nový model Tucson N Line v opravdové vyjádření postoje a zároveň přitáhne pozornost k novým prvkům výbavy. Tento vůz je inspirován odkazem modelů Hyundai N a přebírá mnoho podnětů z motoristického sportu v podobě motivů zatáček, šikan, obrubníků a šachovnicových vlajek, ale také barevného designu soutěžních vozů Hyundai i20 Coupe WRC a závodních vozů i30 N TCR. Vizuální prvky a linie, zejména na bočních stěnách karoserie, vytvářejí také dynamický vzhled rychlého vozu.
Základní barvou ilustrace je odstín červená Engine. Umělec využil také paletu barev N Line s odstíny černé, bílé, červené a světle modré. Preisův design zdůrazňuje klíčové aspekty modelu, mezi něž patří agresivnější a sportovnější příď, která zahrnuje nový design masky chladiče, ušlechtilá světla pro denní svícení a nové světlomety s černými vnitřními plochami. Pozornost přitahují také elegantní leskle černé ozdobné prvky na vnějších zpětných zrcátkách a zadním spoileru, jakož i tmavá kola z lehké slitiny a logo N Line. Preis po dokončení návrhu ilustrace přenesl své dílo na vůz ručně a mimořádnou pozornost věnoval detailům. Vlastní realizace si vyžádala 72 hodin malování.
„Měl jsem velkou radost, když mě Hyundai požádal, abych připravil ilustraci na nový Tucson N Line. Nestává se každý den, abych vytvářel umělecké dílo, u něhož je plátnem kompletní automobil. Tímto projektem se mi podařilo přeměnit vůz na vyjádření mého vlastního postoje,“ říká Andreas Preis, umělec a autor díla „Drive A Statement“ Project Tucson.
„V porovnání s běžnou verzí oslovujeme novým modelem Tucson N Line novou skupinu zákazníků. Proto jsme chtěli, aby Andreas Preis vytvořil umělecké dílo ‚Drive A Statement‘ Project Tucson, které ukazuje, že se jedná o výjimečný nový model pro značku Hyundai. Jsem přesvědčen, že toho dosáhl. Tento vůz dokonale vystihuje naše tvrzení, že budete řídit vyjádření svého postoje. Již brzy budeme tento jedinečný vůz vystavovat na akcích po celé Evropě,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.
Andreas Preis
„Drive A Statement“ Project Tucson byl realizován Andreasem Preisem, designérem, ilustrátorem a umělcem, který v současnosti žije a tvoří v Berlíně. Preis se narodil v roce 1984 v Bavorském lese a od dětství je fascinován kreslením a barvami. Na Vysoké škole technické Georga Simona Ohma v Norimberku vystudoval komunikační design. Preis v minulosti spolupracoval s různými značkami, jako jsou Google, Nike a Samsung.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?