Hyundai Tucson N „Drive A Statement": Sportovně laděné SUV dostalo umělecký kabát

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line
Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line, foto: Hyundai
Antonín Marek , AutoRoad.cz 26. března 2019 08:45
Sdílej:

Hyundai Motor nabízí evropským zákazníkům ještě širší výběr atraktivních modelů N a N Line. Díky právě představenému novému modelu Tucson N Line mají zákazníci možnost řídit první SUV značky se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N. Hyundai při této příležitosti požádal německého umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson, jedinečnou ilustraci na novém modelu Tucson N Line.

Nový Tucson N Line kombinuje oblíbený design, bezpečnost a komfort modelu Tucson s dynamickým stylem a charakterem N Line, inspirovaným motoristickým sportem. Tento model se sportovnějšími, agresivními stylistickými prvky osloví řidiče, kteří chtějí „při řízení vyjadřovat své postoje“ („drive a statement“), sofistikované a zároveň odvážné. Tucson N Line je vyspělým automobilem pro zákazníky, kteří chtějí více a nebojí se o to požádat.

Hyundai se při této speciální příležitosti rozhodl navázat spolupráci s Andreasem Preisem, který je proslulý svými mnohotvárnými uměleckými díly. Jeho specializací jsou ilustrace, nástěnné malby, malování obrazů na veřejnosti a s oblibou kreslí a maluje portréty abstraktních tvarů a ornamentů, vytvořených z rozmanitých materiálů, včetně papírů, pláten, zdí a dřev.

Co se týče vozidla „Drive A Statement“ Project Tucson, požádal Hyundai Preise, aby vytvořil skutečně přitažlivý design, který promění nový model Tucson N Line v opravdové vyjádření postoje a zároveň přitáhne pozornost k novým prvkům výbavy. Tento vůz je inspirován odkazem modelů Hyundai N a přebírá mnoho podnětů z motoristického sportu v podobě motivů zatáček, šikan, obrubníků a šachovnicových vlajek, ale také barevného designu soutěžních vozů Hyundai i20 Coupe WRC a závodních vozů i30 N TCR. Vizuální prvky a linie, zejména na bočních stěnách karoserie, vytvářejí také dynamický vzhled rychlého vozu.

Základní barvou ilustrace je odstín červená Engine. Umělec využil také paletu barev N Line s odstíny černé, bílé, červené a světle modré. Preisův design zdůrazňuje klíčové aspekty modelu, mezi něž patří agresivnější a sportovnější příď, která zahrnuje nový design masky chladiče, ušlechtilá světla pro denní svícení a nové světlomety s černými vnitřními plochami. Pozornost přitahují také elegantní leskle černé ozdobné prvky na vnějších zpětných zrcátkách a zadním spoileru, jakož i tmavá kola z lehké slitiny a logo N Line. Preis po dokončení návrhu ilustrace přenesl své dílo na vůz ručně a mimořádnou pozornost věnoval detailům. Vlastní realizace si vyžádala 72 hodin malování.

„Měl jsem velkou radost, když mě Hyundai požádal, abych připravil ilustraci na nový Tucson N Line. Nestává se každý den, abych vytvářel umělecké dílo, u něhož je plátnem kompletní automobil. Tímto projektem se mi podařilo přeměnit vůz na vyjádření mého vlastního postoje,“ říká Andreas Preis, umělec a autor díla „Drive A Statement“ Project Tucson.

„V porovnání s běžnou verzí oslovujeme novým modelem Tucson N Line novou skupinu zákazníků. Proto jsme chtěli, aby Andreas Preis vytvořil umělecké dílo ‚Drive A Statement‘ Project Tucson, které ukazuje, že se jedná o výjimečný nový model pro značku Hyundai. Jsem přesvědčen, že toho dosáhl. Tento vůz dokonale vystihuje naše tvrzení, že budete řídit vyjádření svého postoje. Již brzy budeme tento jedinečný vůz vystavovat na akcích po celé Evropě,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.

Andreas Preis

„Drive A Statement“ Project Tucson byl realizován Andreasem Preisem, designérem, ilustrátorem a umělcem, který v současnosti žije a tvoří v Berlíně. Preis se narodil v roce 1984 v Bavorském lese a od dětství je fascinován kreslením a barvami. Na Vysoké škole technické Georga Simona Ohma v Norimberku vystudoval komunikační design. Preis v minulosti spolupracoval s různými značkami, jako jsou Google, Nike a Samsung.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Mercedes-Benz CLA (2026)

PODROBNĚ: Nový Mercedes-Benz CLA EV s dojezdem až 800 kilometrů

Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.

Novinky ze světa EV
Mercedes-Benz CLA (2026)

Představen nejchytřejší Mercedes-Benz CLA v historii. AI mu dala hlas i úsměv

Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.

Trh s elektromobily
Zlaté logo na Xiaomi SU7 Ultra láká zloděje! Emblémy mizí hned po uvedení na trh

Xiaomi SU7 Ultra dostalo zlaté logo. Emblémy záhadně mizí

Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.

Testy aut
Toyota GR Yaris

Toyota GR Yaris facelift – kapesní raketa se závodní DNA znovu a lépe

Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?