Automobilka Volkswagen má poměrně bohatou historii, během které už její logo prošlo několika evolucemi. Poslední změna byla naplánována na tento rok, ovšem k oficiálnímu odhalení zatím nedošlo. Neoficiálně už se ale nové logo objevilo dokonce i na modelech, které se pohybují po silnicích. A ve většině případů zůstalo zcela bez povšimnutí.
O novém logu automobily Volkswagen už se mluví nějaký ten pátek, ostatně i sama automobilka minulý rok potvrdila, že v roce 2019 představí logo nové. Oficiálně se tak tomu dodnes nestalo, ovšem neoficiálně už jsme mohli logo několikrát vidět. Zatím si ho však nikdo nevšiml - tedy až na jednoho pozorného čtenáře na webu Carscoops.
Když totiž začátkem měsíce zveřejnil web Carscoops špionážní fotky nového modelu Volkswagen Golf osmé generace, všiml si jeden ze čtenářů něčeho celkem podivného: „Všiml si někdo nového loga? Vypadá to jen jako drobná úprava. Nebo je to jen chytře maskované nové logo? Nejsem si jist. Soudě dle fotografií si ale myslím, že nový Golf bude prví Volkswagen s novým logem," napsal do komentáře jistý Nick. (fotky nemaskovaného vozu i s novým logem najdete na tomto odkazu)
Když se pak na fotky lépe podívali i redaktoři z Carscoops, ukázalo se, že má Nick skutečně ostříží zrak. Podle všeho by mělo být na pár fotografiích nového Golfu bez maskování skutečně nové logo, které se tedy poprvé objeví zřejmě na tomto modelu. Současně se ale nelze divit, že si loga nikdo nevšiml dříve.
Na první pohled působí staré i nové logo dost podobně - jde tedy spíše o jakousi evoluci loga. Oproti staré variantě nabídne nové logo užší písmena V i W, mezi kterými je nově větší mezera. Písmeno W už se navíc dole nedotýká kruhu.
Nové logo tak působí elegantněji a možná i trochu retro. Co přesně chce automobilka novým logem říci sice zatím netušíme, jsme si ale jisti, že nejpozději během představení nové generace modelu Golf se vše podstatné dozvíme.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?