Automobilka Volkswagen má poměrně bohatou historii, během které už její logo prošlo několika evolucemi. Poslední změna byla naplánována na tento rok, ovšem k oficiálnímu odhalení zatím nedošlo. Neoficiálně už se ale nové logo objevilo dokonce i na modelech, které se pohybují po silnicích. A ve většině případů zůstalo zcela bez povšimnutí.
O novém logu automobily Volkswagen už se mluví nějaký ten pátek, ostatně i sama automobilka minulý rok potvrdila, že v roce 2019 představí logo nové. Oficiálně se tak tomu dodnes nestalo, ovšem neoficiálně už jsme mohli logo několikrát vidět. Zatím si ho však nikdo nevšiml - tedy až na jednoho pozorného čtenáře na webu Carscoops.
Když totiž začátkem měsíce zveřejnil web Carscoops špionážní fotky nového modelu Volkswagen Golf osmé generace, všiml si jeden ze čtenářů něčeho celkem podivného: „Všiml si někdo nového loga? Vypadá to jen jako drobná úprava. Nebo je to jen chytře maskované nové logo? Nejsem si jist. Soudě dle fotografií si ale myslím, že nový Golf bude prví Volkswagen s novým logem," napsal do komentáře jistý Nick. (fotky nemaskovaného vozu i s novým logem najdete na tomto odkazu)
Když se pak na fotky lépe podívali i redaktoři z Carscoops, ukázalo se, že má Nick skutečně ostříží zrak. Podle všeho by mělo být na pár fotografiích nového Golfu bez maskování skutečně nové logo, které se tedy poprvé objeví zřejmě na tomto modelu. Současně se ale nelze divit, že si loga nikdo nevšiml dříve.
Na první pohled působí staré i nové logo dost podobně - jde tedy spíše o jakousi evoluci loga. Oproti staré variantě nabídne nové logo užší písmena V i W, mezi kterými je nově větší mezera. Písmeno W už se navíc dole nedotýká kruhu.
Nové logo tak působí elegantněji a možná i trochu retro. Co přesně chce automobilka novým logem říci sice zatím netušíme, jsme si ale jisti, že nejpozději během představení nové generace modelu Golf se vše podstatné dozvíme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?