Automobilka Volkswagen má poměrně bohatou historii, během které už její logo prošlo několika evolucemi. Poslední změna byla naplánována na tento rok, ovšem k oficiálnímu odhalení zatím nedošlo. Neoficiálně už se ale nové logo objevilo dokonce i na modelech, které se pohybují po silnicích. A ve většině případů zůstalo zcela bez povšimnutí.
O novém logu automobily Volkswagen už se mluví nějaký ten pátek, ostatně i sama automobilka minulý rok potvrdila, že v roce 2019 představí logo nové. Oficiálně se tak tomu dodnes nestalo, ovšem neoficiálně už jsme mohli logo několikrát vidět. Zatím si ho však nikdo nevšiml - tedy až na jednoho pozorného čtenáře na webu Carscoops.
Když totiž začátkem měsíce zveřejnil web Carscoops špionážní fotky nového modelu Volkswagen Golf osmé generace, všiml si jeden ze čtenářů něčeho celkem podivného: „Všiml si někdo nového loga? Vypadá to jen jako drobná úprava. Nebo je to jen chytře maskované nové logo? Nejsem si jist. Soudě dle fotografií si ale myslím, že nový Golf bude prví Volkswagen s novým logem," napsal do komentáře jistý Nick. (fotky nemaskovaného vozu i s novým logem najdete na tomto odkazu)
Když se pak na fotky lépe podívali i redaktoři z Carscoops, ukázalo se, že má Nick skutečně ostříží zrak. Podle všeho by mělo být na pár fotografiích nového Golfu bez maskování skutečně nové logo, které se tedy poprvé objeví zřejmě na tomto modelu. Současně se ale nelze divit, že si loga nikdo nevšiml dříve.
Na první pohled působí staré i nové logo dost podobně - jde tedy spíše o jakousi evoluci loga. Oproti staré variantě nabídne nové logo užší písmena V i W, mezi kterými je nově větší mezera. Písmeno W už se navíc dole nedotýká kruhu.
Nové logo tak působí elegantněji a možná i trochu retro. Co přesně chce automobilka novým logem říci sice zatím netušíme, jsme si ale jisti, že nejpozději během představení nové generace modelu Golf se vše podstatné dozvíme.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.