Zcela nová generace Peugeotu 508 by se měla představit během autosalonu v Ženevě, tedy během pár dnů. Francouzská automobilka však fotky nového prcka neuhlídala a ty tak již nyní kolují po internetu. Na co se tedy můžeme těšit?
Nová generace Peugeotu 208 je napjatě očekávána z mnoha důvodů, přičemž jedním z těch nejvýznamnějších jsou pohonné jednotky pod kapotou. Kromě tradičních benzínových a naftových jednotek se totiž očekává i příchod čistě elektrické varianty, která by měla být zachycena i na uniklých fotkách.
Ty evidentně pocházejí přímo od automobilky, ačkoliv jejich první zveřejnění si podle všeho může připsat web Carscoops, který na ně dostal tip. A jaké změny se tedy u nové generace populárního supermini odehrály?
Hned na první pohled si můžeme všimnout adaptace několika designových prvků, na které jsme zvyklí od větších modelů 308 nebo 508. Řeč je například o čistších a uhlazenějších liniích, nebo horizontálním denním LED svícení.
Snímky prozrazují také podobu interiéru, jehož design se opět inspiroval u větších modelů. Základem je klasická koncepce i-Cockpit s malým dvouramenným volantem a digitálním přístrojovým štítem, kterou doplňuje velký samostatně stojící displej infotainmentu, leskle černé obložení, chromované doplňky a tradiční „klávesy" pod výdechem ventilátoru.
Nová generace modelu 208 by měla být postavena na platformě koncernu PSA s označením CMP. Očekává se tak i elektrická varianta, která by mohla využít stejně komponenty, jako DS3 Crossback E-Tense. V jeho případě se bavíme o elektromotoru o výkonu 134 koní a baterii s kapacitou 50 kWh, která nabízí dojezd okolo 300 km (již dle WLTP standardů).
Detailní informace o nové generace Peugeotu 208 však přinese až jejich premiéra na letošním autosalonu v Ženevě, který začíná pro novináře již 5. března a pro veřejnost 7. března.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.