Společnost Mitsubishi Motors Corporation (dále jen MMC) v rámci 89. ročníku mezinárodního ženevského autosalonu (5.-17. března 2019) představí své modely v duchu celosvětového sloganu „Drive your Ambition". Součástí prezentace značky bude světová premiéra modelu MITSUBISHI ENGELBERG TOURER a kompaktního SUV ASX v modelovém provedení 2020. Evropským zájemcům se též poprvé představí nový pick-up L200. MMC kromě toho uvede novou službu s označením DENDO DRIVE HOUSE (DDH), která je příspěvkem v boji s klimatickými změnami a rostoucí poptávkou po energiích.
Přehled expozice Mitsubishi
Součástí prezentace bude model Mitsubishi Engerberg Tourer, kompaktní SUV ASX v modelovém provedení 2020 a jednotunový pick-up L200 v modelovém provedení 2020 pro evropské trhy.
Nová L200
Nová L200 v duchu filozofie „Engineered Beyond Tough“, která postupně doprovází všechny generace pick-upů Mitsubishi, je další evolucí koncepce ‚Ultimate Sport Utility Truck‘ (vrcholný sportovně užitkový lehký nákladní automobil).
Klíčové vlastnosti: výrazný design, zahrnující novou generaci stylistického ztvárnění čelní partie Dynamic Shield; systém pohonu 4WD, přinášející vylepšené schopnosti na všech površích; a využití vyspělých technologií aktivní bezpečnosti. Proslulou odolnost a spolehlivost vozů L200 v pracovním nasazení doplňují vylepšení zaměřená na pohodlí a kvalitu jízdy, žádaná soukromými zákazníky.
Novou L200 pohání nově vyvinutý turbodiesel o objemu 2,2 l spřažený se šestistupňovou automatickou nebo manuální převodovkou ve prospěch suverénní a hladké akcelerace i tiššího chodu. K eliminaci emisí NOx motor používá systém selektivní katalytické redukce AdBlue® na bázi močoviny a splňuje emisní normu EURO 6d-TEMP.
Praktické ukázky
Systém „Dendo Drive House" (DDH)MMC v rámci speciálně připravené expozice uvede systém „Dendo Drive House (DDH)“. Zákazníkům tak představí DDH ve srozumitelném formátu, jehož cílem je ukázat možnosti snížení nákladů na elektrickou energii i palivo, zajištění nouzového napájení a vybudování zdroje energie s vyšší mírou udržitelnosti.
Představovaný energetický ekosystém umožňuje majitelům automaticky vyrábět, ukládat a sdílet elektrickou energii mezi vozem a domácností. Paket s označením Dendo (v japonštině „elektrický“) představuje systém složený z fotovoltaických panelů, obousměrné nabíječky využívající technologii V2H (‚vehicle to home‘, tedy automobil-domácnost), akumulátoru pro ukládání energie a plug-in hybridního modelu Mitsubishi.
Ukázka online služebV jiné technologické ukázce pak MMC návštěvníkům představí, jak systém infotainmentu SDA (Smartphone-link Display Audio) dokáže zlepšit bezpečnost, údržbu a zábavní služby prostřednictvím chytrého telefonu a rozhraní dalších zařízení
Prezentace modelů Mitsubishi
Nové ASX Nová L200 Outlander PHEV Eclipse Cross Outlander Space Star i-MiEVSpolečnost Mitsubishi na níže uvedené adrese připravila speciální webové stránky s informacemi o svých výstavních exponátech na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2019.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?