Společnost Mitsubishi Motors Corporation (dále jen MMC) v rámci 89. ročníku mezinárodního ženevského autosalonu (5.-17. března 2019) představí své modely v duchu celosvětového sloganu „Drive your Ambition". Součástí prezentace značky bude světová premiéra modelu MITSUBISHI ENGELBERG TOURER a kompaktního SUV ASX v modelovém provedení 2020. Evropským zájemcům se též poprvé představí nový pick-up L200. MMC kromě toho uvede novou službu s označením DENDO DRIVE HOUSE (DDH), která je příspěvkem v boji s klimatickými změnami a rostoucí poptávkou po energiích.
Přehled expozice Mitsubishi
Součástí prezentace bude model Mitsubishi Engerberg Tourer, kompaktní SUV ASX v modelovém provedení 2020 a jednotunový pick-up L200 v modelovém provedení 2020 pro evropské trhy.
Nová L200
Nová L200 v duchu filozofie „Engineered Beyond Tough“, která postupně doprovází všechny generace pick-upů Mitsubishi, je další evolucí koncepce ‚Ultimate Sport Utility Truck‘ (vrcholný sportovně užitkový lehký nákladní automobil).
Klíčové vlastnosti: výrazný design, zahrnující novou generaci stylistického ztvárnění čelní partie Dynamic Shield; systém pohonu 4WD, přinášející vylepšené schopnosti na všech površích; a využití vyspělých technologií aktivní bezpečnosti. Proslulou odolnost a spolehlivost vozů L200 v pracovním nasazení doplňují vylepšení zaměřená na pohodlí a kvalitu jízdy, žádaná soukromými zákazníky.
Novou L200 pohání nově vyvinutý turbodiesel o objemu 2,2 l spřažený se šestistupňovou automatickou nebo manuální převodovkou ve prospěch suverénní a hladké akcelerace i tiššího chodu. K eliminaci emisí NOx motor používá systém selektivní katalytické redukce AdBlue® na bázi močoviny a splňuje emisní normu EURO 6d-TEMP.
Praktické ukázky
Systém „Dendo Drive House" (DDH)MMC v rámci speciálně připravené expozice uvede systém „Dendo Drive House (DDH)“. Zákazníkům tak představí DDH ve srozumitelném formátu, jehož cílem je ukázat možnosti snížení nákladů na elektrickou energii i palivo, zajištění nouzového napájení a vybudování zdroje energie s vyšší mírou udržitelnosti.
Představovaný energetický ekosystém umožňuje majitelům automaticky vyrábět, ukládat a sdílet elektrickou energii mezi vozem a domácností. Paket s označením Dendo (v japonštině „elektrický“) představuje systém složený z fotovoltaických panelů, obousměrné nabíječky využívající technologii V2H (‚vehicle to home‘, tedy automobil-domácnost), akumulátoru pro ukládání energie a plug-in hybridního modelu Mitsubishi.
Ukázka online služebV jiné technologické ukázce pak MMC návštěvníkům představí, jak systém infotainmentu SDA (Smartphone-link Display Audio) dokáže zlepšit bezpečnost, údržbu a zábavní služby prostřednictvím chytrého telefonu a rozhraní dalších zařízení
Prezentace modelů Mitsubishi
Nové ASX Nová L200 Outlander PHEV Eclipse Cross Outlander Space Star i-MiEVSpolečnost Mitsubishi na níže uvedené adrese připravila speciální webové stránky s informacemi o svých výstavních exponátech na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2019.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.