Němci ocenili pokrok automobilky Hyundai, zejména ve vývoji technologií a ekologických aut

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 13. února 2019, 12:00 Google+

Hyundai Motor dosáhl v německé soutěži Best Cars 2019, organizované časopisem Auto Motor und Sport, největšího zlepšení mezi všemi konkurenty v klíčových oblastech image značky. Ankety se zúčastnilo více než 105 000 čtenářů v Německu. Komplexní studie na základě hlasování automobilových nadšenců ukazuje značku Hyundai ve velmi pozitivním světle, a to zejména v kategoriích „vyspělé technologie“ a „ekologické automobily“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai

Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai | foto: Hyundai

Sdílejte článek

S nárůstem o 23 procentních bodů v porovnání s výsledky ankety z roku 2015 učinil Hyundai v kategorii „vyspělé technologie“ v povědomí potenciálních zákazníků největší skok ze všech výrobců automobilů. V kategorii „ekologické automobily“ je patrný podobně pozoruhodný vývoj s nárůstem o 32 procentních bodů v porovnání s údaji z roku 2015 – to je opět více než jakýkoli jiný výrobce automobilů. S ohledem na výsledky v těchto dvou kategoriích vykázal Hyundai největší nárůst v odpovědích na otázku „Jaké značky drží podle Vašeho názoru krok s trendy?“ – Hyundai byl jedinou značkou mezi 15 nejlépe umístěnými výrobci automobilů, která vykázala nárůst, a to o 6 procentních bodů v porovnání s rokem 2018.

Zatímco všeobecným stavem byla klesající důvěra spotřebitelů, Hyundai byl jednou z mála značek, které zaznamenaly zvýšení důvěryhodnosti. A navíc se jednalo o největší nárůst ze všech značek, o 9 procentních bodů v porovnání s rokem 2018.

Markus Eiberger, vedoucí inzertní obchodní jednotky vydavatelství Motor Presse Stuttgart, k tomu prohlásil: „Porota německé soutěže Best Cars je erudovaná a vlivná, takže automobilový průmysl očekává výsledky s velkým napětím. Nedávný pokrok značky Hyundai, zejména v oblasti alternativních pohonů, byl členy poroty zaslouženě oceněn, což vedlo k výraznému zvýšení image značky. Také skokový posun vzhůru v žebříčku automobilových značek, udávajících trendy, potvrzuje, že tato značka v současnosti kráčí správným směrem.“

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Hyundai se během pouhých několika let změnil z rychlého následovníka v lídra v oblasti nových technologií, zejména pro automobily s nízkými a nulovými emisemi. Naše modely NEXO s palivovým článkem, KONA Electric a IONIQ ztělesňují našeho progresivního ducha. S nimi uvádíme na silnice průkopnické automobily. Zatímco mnohé společnosti stále jen hovoří o budoucí mobilitě, my ukazujeme, že budoucnost existuje už nyní. Velmi nás těší, že zákazníci a automobiloví nadšenci tento posun značky Hyundai vnímají, což je patrné i z výsledků studie Best Cars 2019.“

Anketa Best Cars 2019 byla již 43. ročníkem tohoto programu, pořádaného od roku 1976. Více než 105 000 účastníků v Německu v ní hlasovalo pro značky, o nichž si myslí, že jsou úspěšné v příslušných kategoriích.

Vytisknout

Diskuze: Němci ocenili pokrok automobilky Hyundai, zejména ve vývoji technologií a ekologických aut

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Speciální postel Ford „Lane-Keeping Bed" udrží každého partnera na jeho straně

Vytlačuje vás partner z postele? Ford přišel s postelí, která tento problém…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud