Honda Neo Classic Racer - Honda vám umožní postavit si klasický závoďák

-mdo / AutoRoad.cz, 28. prosince 2018, 15:30 Google+

V Japonsku jsou poslední dobou populární automobily z kategorie kei, se vzhledem evokujícím legendární retro vozy. Po loňském konceptu Honda S660 Neo Classic představuje automobilka novou evoluci kitu, který zachází ještě mnohem dál.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 28.12. 22:20) Napište svůj názor
Honda S660 Modulo Neo Classic Racer

Honda S660 Modulo Neo Classic Racer | foto: Honda

Sdílejte článek

Minulý rok představený koncept Honda S660 Neo Classic se po nadšených reakcích dostal v průběhu roku do prodeje na domácím trhu. Retro úprava kei sporťáku s motorem uprostřed se inspirovala vozy ze 70. let a lze ji zakoupit jako kit přímo u prodejců Hondy, s instalací si však už musíte poradit sami.

Na nadcházejícím autosalonu v Tokiu Honda ukáže novou evoluci retro kitu, nazvanou Honda S660 Modulo Neo Classic Racer. Ten vzhledově vychází z loňského kitu, ale dovádí jej do větších extrémů, s inpirací v old school závodních vozech. Přední kulaté světlomety se tak dočkaly zcela nového vzhledu, připomínajícího do kříže zalepené světlomety na starých závoďácích. Také na zádi kit nenechal nic jako u běžné verze, s novými kulatými světly a velkým spoilerem. 

img-responsive

Honda S660 Modulo Neo Classic Racer | foto: Honda

Blatníky s obnaženými šrouby rozšiřují karosérii miniauta a přední agresivní nárazník dostal na poměry vozu velký spoiler. Kapota je alespoň na oko přichycena koženými popruhy a zrcátka se přestěhovala na kapotu, jak ostatně bylo v Japonsku donedávna zvykem. Iluzi klasického zavodního auta podtrhuje zvolená stříbrná barva a červené polepy na karosérii. 

Ve voze samozřejmě zůstává původní motor o objemu 660 ccm s výkonem 63 koní, který přenáší výkon na zadní kola přes šestirychlostní manuální nebo sedmirychlostní převodovku. Díky tomu se vůz vejde do specifické japonské kategorie kei, na kterou se vztahují podstatně menší daně a další úlevy.

img-responsive

Honda S660 Modulo Neo Classic Racer | foto: Honda

O dostupnosti kitu zatím Honda neřekla ani slovo, vzhledem k popularitě podobných přestaveb v Japonsku se však dá očekávat uvedení na domácí trh. Předchozí kit se prodává nenalakovaný za cenu kolem 260 tisíc kč, což nezahrnuje instalaci. U nového a podstatně rozsáhlejšího kitu by se dala očekávat cena ještě vyšší. 

Vytisknout

Diskuze: Honda Neo Classic Racer - Honda vám umožní postavit si klasický závoďák

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 28.12.2018 22:20 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Gumbalkan

Gumbalkan deník z cest

Volvo

Slovensko "autovelmocí"? Už pátá značka tam bude vyrábět

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část druhá

ový Volkswagen ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, to je legendární T1 pro buducnost

Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

Citroën ë-C4

Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Volkswagen ID. AERO - koncept první elektricky poháněné limuzíny VW, dynamické, výkonné a aerodynamické

Koncept ID. AERO ukazuje podobu připravované limuzíny Volksvagen

Cupra Formentor VZ5

Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Státní poznávací značka, ilustrační foto

Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Ilustrační foto

Chlapi, jste při smyslech? Televize sklidila kritiku

Ilustrační foto

Reuters: Zákaz spalovacích motorů v EU odmítá šest států. A Česko?

Motory

Německo řadí zpátečku. Ministr tvrdě reagoval na zákaz spalovacích motorů

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část první

Nový Peugeot 408 zaujme osobitým designem, fastback je skvělou volbou

Peugeot 408 - fastback vyzařující pořádnou dávku dynamiky

reklama

Doporučujeme

tlačítko vypnutí start-stop systému

Start-Stop systémy, jsou vůbec k něčemu dobré nebo jen škodí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

  2. ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

  3. Úpravy Gumbal kára, část druhá

  4. Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

  5. Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

  6. Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud