Snad nikdo z nás nemá rád chvíli, kdy musí svůj vůz odevzdat do servisu. Kromě finančních výdajů a dočasného návratu k hromadné dopravě totiž člověk nikdy neví, v jakém stavu se mu auto ze servisu vrátí. V autoservisech by sice měli kondici vašeho vozu zlepšit, ovšem v některých případech se můžete setkat i s opačným výsledkem. Podobně jako majitel žluté Hondy S2000, která se místo nové spojky dostala pořádně zabrat.
Vidět zbytečně poškozený či zničený vůz je pro každého milovníka aut bolestivé, zvláště pak když se jedná o automobily, jako je Honda S2000. Ta už sice nepatří k tomu nejnovějšímu na silnicích, přesto si díky svému úchvatnému motoru a skvělým jízdním vlastnostem vysloužila pověst ikonického sportovního vozu.
A právě Hondu S2000 si před pár měsíci pořídil jeden z hlavních protagonistů YouTube kanálu theSupercarSuspects, který se však před pár dny pochlubil s velice nepříjemným zážitkem. Jeho Hondu totiž trápily potíže se spojkou, které nebyl schopen se svými přáteli opravit. A tak Hondu naložili na vlek a odtáhli do profesionálního servisu.
Další den však majiteli Hondy zazvonil telefon a lidé ze servisu pro něj měli špatné zprávy. Zvedák, na kterém byla Honda umístěna, selhla a vůz byl poškozen. Po příchodu do servisu však na majitele S2000 čekal pohled na skutečné dílo zkázy. Žlutý sporťák ležel zaklíněny na bok mezi sloupy zvedáku, měl poškozenou karoserii, poškozený výfuk a z motoru unikly provozní kapaliny.
V příběhu o pádu se později začaly objevovat nesrovnalosti a podle poslední varianty lidí ze servisu měl vůz ze zvedáku nejprve sklouznout, narazit zadní částí na podlahu (proto poškozený výfuk) a až poté se měl vůz překulit na bok. Během pádu navíc došlo k poškození karoserie o ramena zvedáku, který evidentně na první pohled neselhal. Jak k pádu skutečně došlo je otázkou, kterou bude muset vyřešit pojišťovna.
Majitel vozu kontaktoval pojišťovnu, policii a odtahovou službu, Po narovnání vozu na kola se ukázal skutečný rozsah poškození. Kromě karoserie byla poškozena i kola a části interiéru. V jaké kondici je motor a podvozek není jasné, ve videu však padlo, že vůz má poškozený i rám.
Zvláště roadstery a kabriolety jsou přitom velmi citlivé na každé poškození a tak je docela možné, že pád ze zvedáku nakonec vůz skutečně odepsal. Vůz byl nakonec převezen do jiného servisu a majitel nyní čeká na vyjádření ze servisu i pojišťovny. Podle jeho slov už je ale smířený s tím, že vůz je "na odpis." Něco takového zkrátka v servisu zažít nechcete.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?