Snad nikdo z nás nemá rád chvíli, kdy musí svůj vůz odevzdat do servisu. Kromě finančních výdajů a dočasného návratu k hromadné dopravě totiž člověk nikdy neví, v jakém stavu se mu auto ze servisu vrátí. V autoservisech by sice měli kondici vašeho vozu zlepšit, ovšem v některých případech se můžete setkat i s opačným výsledkem. Podobně jako majitel žluté Hondy S2000, která se místo nové spojky dostala pořádně zabrat.
Vidět zbytečně poškozený či zničený vůz je pro každého milovníka aut bolestivé, zvláště pak když se jedná o automobily, jako je Honda S2000. Ta už sice nepatří k tomu nejnovějšímu na silnicích, přesto si díky svému úchvatnému motoru a skvělým jízdním vlastnostem vysloužila pověst ikonického sportovního vozu.
A právě Hondu S2000 si před pár měsíci pořídil jeden z hlavních protagonistů YouTube kanálu theSupercarSuspects, který se však před pár dny pochlubil s velice nepříjemným zážitkem. Jeho Hondu totiž trápily potíže se spojkou, které nebyl schopen se svými přáteli opravit. A tak Hondu naložili na vlek a odtáhli do profesionálního servisu.
Další den však majiteli Hondy zazvonil telefon a lidé ze servisu pro něj měli špatné zprávy. Zvedák, na kterém byla Honda umístěna, selhla a vůz byl poškozen. Po příchodu do servisu však na majitele S2000 čekal pohled na skutečné dílo zkázy. Žlutý sporťák ležel zaklíněny na bok mezi sloupy zvedáku, měl poškozenou karoserii, poškozený výfuk a z motoru unikly provozní kapaliny.
V příběhu o pádu se později začaly objevovat nesrovnalosti a podle poslední varianty lidí ze servisu měl vůz ze zvedáku nejprve sklouznout, narazit zadní částí na podlahu (proto poškozený výfuk) a až poté se měl vůz překulit na bok. Během pádu navíc došlo k poškození karoserie o ramena zvedáku, který evidentně na první pohled neselhal. Jak k pádu skutečně došlo je otázkou, kterou bude muset vyřešit pojišťovna.
Majitel vozu kontaktoval pojišťovnu, policii a odtahovou službu, Po narovnání vozu na kola se ukázal skutečný rozsah poškození. Kromě karoserie byla poškozena i kola a části interiéru. V jaké kondici je motor a podvozek není jasné, ve videu však padlo, že vůz má poškozený i rám.
Zvláště roadstery a kabriolety jsou přitom velmi citlivé na každé poškození a tak je docela možné, že pád ze zvedáku nakonec vůz skutečně odepsal. Vůz byl nakonec převezen do jiného servisu a majitel nyní čeká na vyjádření ze servisu i pojišťovny. Podle jeho slov už je ale smířený s tím, že vůz je "na odpis." Něco takového zkrátka v servisu zažít nechcete.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?