Ve světě automobilových kříženců už jsme viděli mnoho podivnosti, Tractorri Custom Coupe je však extrémní přestavbou, kterou její výrobce dotáhl k dokonalosti. Základem vozu se stal Ford Mustang z roku 2007, který však prošel kompletní přestavbou. Pod jeho kapotou tak najdete prakticky kompletní techniku z Lamborghini Gallardo, včetně motoru V10 a pohonu všech kol.
Unikátní vůz. který původně vznikl pro show SEMA v roce 2009, kombinuje vzhled výrazně upraveného Fordu Mustang s technikou a technologiemi Lamborghini Gallardo. Přestavba je to skutečně působivá a tak není divu, že vyšla na 700 000 dolarů, tedy cca 15,9 milionů korun.
Základem vozu se stal Ford Mustang z roku 2007, jehož techniku byste zde hledali marně. Uprostřed vozu je nově instalován 5.0 litrový motor V10 z Lamborghini, který spolupracuje s 6-stupňovou automatickou převodovkou a výkon posílá na všechna čtyři kola - podobně jako u klasického Lamborghini.
Úprava však neskončila jen u techniky, ale dotkla se i úprav vzhledu interiéru a exteriéru. Karoserie vozu prošla výraznou úpravou, během které vůz dostal například blinkry z Porsche 911 Turbo, rozšířené blatníky, upravené nárazníky, zadní světla z Lamborghini, uprostřed umístěnou dvojitou koncovku výfuku a speciálně vybranou barvu v odstínu karmínové červené.
Úpravy se dotkly i interiéru, do kterého byla instalována lehce upravená palubní deska z Lamborghini, která dokonale navazuje na středovou konzoli. Nechybí kůží čalouněná sportovní sedadla, zakázkově vyráběné výplně dveří nebo stropnice čalouněná Alcantarou. Vše je navíc plně funkční, včetně ovládání ventilace nebo dálkového centrálního odemykání s elektrickým otvíráním dveří.
Vůz však nebyl koncipován jen k postávání na prezentacích, ale ke skutečnému jezdění. Podvozek tedy prošel výraznou úpravou, díky které byl zachován i systém ABS nebo možnost přizvednout příď při přejíždění nerovností či zpomalovacích prahů.
A proč vlastně jméno Tractorri Custom Coupe? Podle všeho se jedná o poctu zakladateli automobilky, kterým byl Ferrucio Lamborghini. Ten se totiž ve svých začátcích věnoval výrobě traktorů a až později se vrhl na sportovní automobily.
Vůz vyrobený v roce 2009 najel okolo 2564 mil (cca 4 126 km) a nyní je nabízen aukční společností Barrett-Jackson. Ta navíc dodává, že vůz se dá servisovat v jakémkoliv servisním středisku Lamborghini a tak by s jeho provozováním neměly být problémy. Cena vozu nebyla zveřejněna a zájemci ji server prozradí až na žádost. Rozhodně to ale nebude málo.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?