Do odhalení nové generace Toyota Supra zbývá ještě několik měsíců, automobilce se však nepodařilo uhlídat údajně jeden z již produkčních kousků, jehož fotografie nyní koluje po internetu. A již na první pohled je jasné, že se máme skutečně na co těšit. Nová Supra bude zřejmě oprávněným nástupcem dnes již legendární modelové řady.
Nové generace Toyoty Supra byla vyvíjena ve spolupráci s BMW, ovšem jak již několikrát padlo, po ukončení vývoje platformy a pohonných jednotek se obě automobilky rozdělily a každá vedla vývoj vlastní cestou. Místo dvojčat s drobnými rozdíly se tak na trh dostanou dva unikátní modely.
U Toyoty je vidět, že se automobilka silně inspirovala svým konceptem FT-1, který představila již před necelými pěti lety. Vůz je stejně agresivní, svalnatý a už na první pohled dává jasně najevo své sebevědomí. Bohužel však máme k dispozici pouze jedinou fotku, která byla pořízena v přepravním náklaďáku a poprvé zveřejněna na webu SupraMKV. I tak toho na sebe ale Supra prozrazuje dost.
Podobně jako koncept FT-1 si i Supra ponechala poměrně výrazný "nos," který po stranách lemují výrazné LED proužky denního svícení a masivní světlomety. V kapotě však nezůstal průhledný panel, který by nechal nahlédnout na motor. V předním nárazníku však zůstaly velké nasávací otvory, které zajisté poskytnou dostatek vzduchu pro motor i brzdy. Nabízí se však otázka, kam Toyota umístí registrační značku?
Při pohledu na kabinu vidíme další výrazný prvek, který Supra převzala od konceptu FT-1. Tím je dvojice bublin nad sedačkou řidiče a spolujezdce. A-sloupky byly černě zabarveny, podobně jako kryty zrcátek. Z přední části je tedy podoba mezi konceptem a silničním modelem poměrně výrazná. Nyní si ale budeme muset počkat, jak moc se nechali designéři unést u zadní části, ve které koncept kromě výrazného křídla nabízel i výrazný difuzor a dvojici koncovek výfuku integrovaných do nárazníku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.