Chvíli už jsme mysleli, že se nedočkáme, Amazon však konečně zveřejnil trailer ke třetí sérii oblíbeného motoristického pořadu The Grand Tour, kterým opět provází známé moderátorské trio Richard Hammond, James May a Jeremy Clarkson. A jak se tak zdá, opět se máme na co těšit.
Natáčení třetí série začalo již začátkem tohoto roku a protagonisté si během něj evidentně užili spoustu zábavy, řízení a cestování. V jednotlivých epizodách bychom se s nimi mohli podívat například do Číny, Kolumbie, Švédska, Mongolska a chybět nemohou ani USA.
Obsah jednotlivých epizod byl jen velice stručně naznačen, přesto už nyní víme, že známé hvězdy uvidíme v upravených off-roadech, starých klasikách, moderních vozech i extrémních supersportech.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Během traileru můžeme vidět například Hammonda za volantem upraveného Chevroletu Silverado, který se snaží přejet dost křehce vypadající most. V další scéně se mihne James May za volantem letité Lancie a nechybí ani Clarkson, který se v Lamborghini Urus prohání po zasněžené trati ve tvaru - ale to snad ani nemusíme komentovat.
Trojice pánů ve středních letech nám zkrátka opět ukáže, jak si umí užívat život. Chybět nebude driftování, pálení pneumatik a zřejmě ani výbuchy. Na konci traileru je totiž vidět hořící vrtulník a Jeremy Clarkson se ptá „Jaký je rozpočet na naši show?" Načež May a Hammond odpovídají „Menší než byl."
Snad se nám tím pánové nesnaží naznačit, že různé spekulace byly pravdivé a tohle je poslední sezóna The Grand Tour, jakou Amazon odvysílá. Nic to ale nemění na tom, že její začátek byl naplánován na 18. ledna příštího roku. A jak jinak než na Amazon Prime.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.