Když se řekne unboxing, většina z nás si představí záběry na YouTube, na kterých lidé rozbalují krabice s novými telefony, sběratelskými předměty a podobnými věcmi. James May je sice známý hračička, který už také pár unboxingů natočil, ovšem tentokrát se překonal. Z papírové krabice totiž vybalil jeden z pouhých 400 Yarisů GRMN.
James May, bývalý moderátor Top Gearu, se společně s Richardem Hammondem a Jeremy Clarksonem nevěnuje jen natáčení motoristického pořadu The Grand Tour, ale také vlastní sociální sítí zaměřené na motoristickou tématiku: DriveTribe.
Na tomto webu se objevují jak klasické novinky ze světa motoristické žurnalistiky, tak zajímavosti a hlavně příspěvky od hlavního tria zakladatelů. Například James May zde již dříve zveřejnil video ve stylu unboxingu, které však nebylo moc dlouhé.
Svou reputaci se James rozhodl vylepšit novým unboxing-videem, které je údajně delší, než seznam aut zničených Richardem Hammondem. V 16 minut a 57 sekund dlouhém videu se tak pustil do rozbalování nové Toyoty Yaris GRMN zabalené v kartonové krabici.
Jedná se o skutečnou kartonovou bednu, na jejíž čelní straně je náčrt Toyoty Yaris GRMN a nechybí ani technické specifikace, včetně objemu motoru, převodovky, výkonu, akcelerace, maximální rychlosti, spotřeby a váhy. Zkrátka dokonalá iluze modelu. Až na jednu drobnost.
V obrovské krabici totiž skutečně stojí jedna z celkem 400 vyrobených Toyot Yaris GRMN, která se řadí mezi jeden z nejlepších mini ostrých hatchbacků na trhu. O tom jsme se ostatně mohli přesvědčit v nedávném testu, během kterého se nás malá Toyota pokusila připravit o řidičské průkazy.
Iluze modelu pokračuje i v krabici. V přední části jsou dva velké bloky polystyrénu, které mají zabránit poškození. Na čelním skle je nalepena ochranná folie a sedačky, volant a řadící páku chrání návleky vyrobené z opět z kartonu. Po jejich odstranění ale přichází moment prvního nastartování a odjezdu z krabice.
A poté už jen následuje nudné povídání nad uživatelskou příručkou, kterou by si ale každý majitel nového auta samozřejmě měl pročíst.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?