Když se řekne unboxing, většina z nás si představí záběry na YouTube, na kterých lidé rozbalují krabice s novými telefony, sběratelskými předměty a podobnými věcmi. James May je sice známý hračička, který už také pár unboxingů natočil, ovšem tentokrát se překonal. Z papírové krabice totiž vybalil jeden z pouhých 400 Yarisů GRMN.
James May, bývalý moderátor Top Gearu, se společně s Richardem Hammondem a Jeremy Clarksonem nevěnuje jen natáčení motoristického pořadu The Grand Tour, ale také vlastní sociální sítí zaměřené na motoristickou tématiku: DriveTribe.
Na tomto webu se objevují jak klasické novinky ze světa motoristické žurnalistiky, tak zajímavosti a hlavně příspěvky od hlavního tria zakladatelů. Například James May zde již dříve zveřejnil video ve stylu unboxingu, které však nebylo moc dlouhé.
Svou reputaci se James rozhodl vylepšit novým unboxing-videem, které je údajně delší, než seznam aut zničených Richardem Hammondem. V 16 minut a 57 sekund dlouhém videu se tak pustil do rozbalování nové Toyoty Yaris GRMN zabalené v kartonové krabici.
Jedná se o skutečnou kartonovou bednu, na jejíž čelní straně je náčrt Toyoty Yaris GRMN a nechybí ani technické specifikace, včetně objemu motoru, převodovky, výkonu, akcelerace, maximální rychlosti, spotřeby a váhy. Zkrátka dokonalá iluze modelu. Až na jednu drobnost.
V obrovské krabici totiž skutečně stojí jedna z celkem 400 vyrobených Toyot Yaris GRMN, která se řadí mezi jeden z nejlepších mini ostrých hatchbacků na trhu. O tom jsme se ostatně mohli přesvědčit v nedávném testu, během kterého se nás malá Toyota pokusila připravit o řidičské průkazy.
Iluze modelu pokračuje i v krabici. V přední části jsou dva velké bloky polystyrénu, které mají zabránit poškození. Na čelním skle je nalepena ochranná folie a sedačky, volant a řadící páku chrání návleky vyrobené z opět z kartonu. Po jejich odstranění ale přichází moment prvního nastartování a odjezdu z krabice.
A poté už jen následuje nudné povídání nad uživatelskou příručkou, kterou by si ale každý majitel nového auta samozřejmě měl pročíst.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?