Na první pohled vypadá Korres P4 jako další z desítek evropských supersportů, které si vytváří malé garážové firmy od Británie po Itálii. Po technické stránce jde trochu svojí cestou, za sedadly totiž skrývá americký motor, konkrétně sedmilitrový osmiválec LS7 od GM, používaný mimo jiné v Corvette Z06 nebo Camaro Z/28. Ten dodává malému sporťáku s odhodlaným výrazem 505 koní na obě nápravy, nebo volitelně pouze na zadní. To zaručuje zrychlení z nuly na sto za 3.8 sekundy a maximální rychlost kolem 300 km/h, tedy údaje srovnatelné například s Lamborghini Murciélago.
Že má v sobě tento řecký stroj něco více než jeho konkurenti poznáte ve chvíli, kdy si to zamíří sebevědomě plnou rychlostí mimo silnici. Stačí zatáhnout za páku vedle sedačky a celá karosérie se nadzvedne až o půl metru. Vůz kvůli tomuto úkonu nemusí ani zastavit, vše se přizpůsobí za jízdy a o požadovanou výšku, dle náročnosti terénu.
Korres P4 se dokáže pohybovat v terénu se stejnou jistotou jako jen chvíli předtím na silnici a odváží se do míst, kde by i sériový Jeep Wrangler měl problém. Na videích se tak P4 pomalu přesouvá přes naskládané panely nebo hromadu kamenů z kamenolomu. Stoupání do 45° kopce také není problém a stejně tak když na stejném kopci stojí schody. Podobné kousky ještě ulehčuje fakt, že P4 v podstatě nemá převisy karosérie a boční prahy také nejsou v místě, kde by je člověk očekával. Finský rally jezdec Tommi Mäkinen měl možnost projet se s P4 a po jízdě neskrýval nadšení, dle jeho slov už viděl v životě plno věcí, ale toto bylo naprosto neuvěřitelné.
Dimitris Korres je podobně tajemný jako jeho vůz, pod fasádou řeckého vesničana se skrývá nesmírně nadaný konstruktér, který ve své kariéře řešil projekty jako přesun tisícitunové starověké kamenné sochy na kopec v Jemenu, stavby mostů či budov a který o svých zkušenostech dává lekce na TED. P4 je jeho srdeční záležitost, do které se pustil poté, co na pověstně špatných řeckých silnicích zlikvidoval rychlou jízdou několik běžných vozů a rozhodl se tento problém řešit. P4 je opravdu jeho dílo, které sám namaloval a díl po dílu vylepšoval, než se dostal k současnému vozu. P1 byl jen testovací model na kterém si Korres zkoušel některé nápady, P2 už byla schopná díky motoru z motorky pohybu vlastní silou. P3 s motorem z Nissanu 350Z už připomínala současný model a Korres si na ni otestoval a vylepšil mnoho technických řešení, než přistoupil ke stavbě zatím poslední verze.
Jedním ze zásadních problémů byla převodovka, která u P3 nedokázala přenést všechen výkon poskytovaný výkonným motorem. Korres se tak pustil do vývoje lepší a strávil tím téměř dva roky. Současná verze šestistupňové manuální převodovky je velmi kompaktní, měří pouhých 18 cm a nabízí tři převodové poměry. 1:1 pro běžné ježdění, 1.62:1 pro sportovní jízdu po silnici a 5.95:1 pro jízdu v těžkém terénu. Aby byli schopni vyrobit podobnou převodovku, spojil se Korres s experty na převodovky z firmy Maktrak, kteří disponovali technologií schopnou výroby dílů s extrémně nízkými tolerancemi.
Stejně tak zadní diferenciál vozu je unikátní dílo. Vzhledem k poloze motoru a hnací hřídele musel být diferenciál mimo osu, zároveň však bylo potřeba, aby obě hřídele měly totožnou délku. Řešením bylo umístit homokinetické klouby dovnitř diferenciálu. Stejně jako seriózní off roady i P4 nabízí uzávěrku diferenciálu.
Podvozek P4 je vytvořen z plátů a ne trubek, které by neumožnily požadovanou přesnost. Díky plátům tak mohl Korres vytvořit podvozek, kde se přesnost počítá na desetiny milimetru, což umožnilo ještě přesnější vyladění jízdních vlastností. Přední mohutná rovnoběžníková náprava začala jako 400 kg vysoce kvalitního hliníku, který byl osoustružen až na 40 kilovou a velmi přesnou nápravu.
Nejdůležitějším prvkem řeckého vozu je samozřejmě systém zavěšení. Přední kola jsou připevněny k podvozku pomocí vrchní a spodní rovnoběžníkové nápravy a zadní pomocí vlečených ramen. Na zakázku vyrobené nezávislé tlumiče vlastní konstrukce si Korres nechal vyrobit u Bilstein. Zavěšení funguje na principu propojení kol mezi přední levou a pravou zadní stranou a naopak. Propojení zepředu dozadu je dosaženo pomocí táhel, vahadel a pák, s pružinami na obou stranách vozidla. Diagonálního propojení je dosaženo pomocí táhel a dvou torzních tyčí.
Zvedání nebo snižování vozidla poté probíhá pomocí systému napojeného přímo na výstupní hřídel motoru, který poté pomocí blíže nespecifikovaného pružného systému na obou stranách vozidla provádí změny výšky. Tento systém zajišťuje, že je odpružení tuhé, když se vůz pohybuje po silnici. Naopak v terénu je odpružení měkké.
Korres práci na vozidle považuje za své hobby, přesto by rád v budoucnu vyrobil alespoň omezenou sérii 100 kusů P4, s plánovaným prodejem v USA, blízkém východě a v Řecku. Samotná výroba by měla probíhat od roku 2019 ve spolupráci Kirkham Motorsports ze Spojených států a Hi-Tech Automotives z Jihoafrické republiky. Očekávaná cena je kolem 6 milionů korun.