Poté, co Peugeot na pařížském autosalonu představil novou generaci dobíjecích hybridů, nyní oznamuje vývoj nové řady elektrických sportovních vozů, která bude uvedena v roce 2020. Značka se rozhodla soustředit své prostředky na dosažení nejvyšší úrovně v rámci vývoje elektrických vozů a v návaznosti na tento cíl se rozhodla na konci sezóny 2018 opustit šampionát WRX, v němž je budoucnost elektrického pohonu nejistá.
Značka Peugeot získávala po 208 let své existence zkušenosti a sílu, což je teď přínosem pro pozvolný přechod na nové druhy energie. Nové modely Peugeot 3008 Hybrid4, 508 a 508 SW Hybrid, představeny na pařížském autosalonu, jsou konkrétním vyjádřením této transformace a urychlení přesunu značky směrem k elektrickému pohonu pro všechny své modely, počínaje rokem 2019.
Značka Peugeot, hrdá na svoji DNA, pokračuje ve své ofenzívě, což potvrzuje svým záměrem nabídnout svým klientům od roku 2020 řadu sportovních elektrických vozů poskytujících vysokou výkonnost a nízké emise.
Tyto sportovní verze, jež se mají stát skutečnou technologickou výkladní skříní značky, budou vyvíjeny ve spolupráci s divizí Peugeot Sport a přispějí k redukci emisí CO2, v souladu s nařízeními evropských institucí.
Značka Peugeot se rozhodla soustředit se na zajištění nejvyšší úrovně svých nových elektromobilů. V šampionátu WRX je však přechod na elektrické vozy nejistý, reálně uskutečnitelný až v roce 2021. MS v rallycrossu se tudíž časově odklání od harmonogramu zavádění elektrických vozů značky Peugeot, které proběhne dle plánu, a přinese první nabídku elektromobilů už v roce 2020.
„Radost z řízení je pevně zakořeněna v historii naší značky. Elektrický pohon je novou příležitostí nabídnout nové vysoce výkonné verze klientům, kteří vyhledávají zážitek z jízdy sportovními vozy s nízkými emisemi CO2. Tento zážitek bude ještě zesílen výkonem, který přinese elektrický pohon. Jsou zde nová teritoria, nové výzvy, dobrodružství značky Peugeot pokračuje a směřuje do fascinující budoucnosti. Nuda nebude nikdy součástí naší DNA“ Uvedl Jean-Philippe IMPARATO, ředitel značky Peugeot
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?