Red Dot Award patří mezi nejuznávanější mezinárodní designérské soutěže na světě. Ocenění „Red Dot: Značka roku“ je udělováno značce, která se prezentovala inovativním a kreativním designem na mimořádně vysoké úrovni. Hyundai v letošním roce bodoval svými inovativními řešeními v oblasti designu, kvalitou designu a know-how pro řízení značky.
„Je pro nás ctí, že jsme byli zvoleni jako Značka roku 2018 v soutěži Red Dot. S velkou pokorou přijímáme toto vyznamenání, které potvrzuje správnost našeho tvůrčího úsilí a je pozoruhodným milníkem ve vývoji image naší značky,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a ředitel marketingu ve společnosti Hyundai Motor Company. „Toto ocenění je pro nás zároveň výzvou k tomu, abychom se ještě více snažili rozvíjet náš přístup, a je současně i odrazovým můstkem pro další kreativní a inovativní projekty v budoucnosti, aby naše značka mohla být skutečně všemi milována a uznávána.“
Oficiální slavnostní vyhlášení výsledků a předání tohoto významného ocenění se uskuteční 26. října v Berlíně.
„Hyundai na velmi nasyceném a náročném trhu opakovaně a s mimořádným úspěchem kreativně oslovuje své zákazníky a dokáže jim univerzálně srozumitelným způsobem vysvětlovat technickou podstatu svých automobilů. Inovativní přístupy společnosti k designu jsou kreativní a velmi kvalitní. Zákazníkům tak ve všech ohledech poskytují jedinečné zážitky ze setkávání se značkou Hyundai,“ řekl Prof. Dr. Peter Zec, zakladatel a generální ředitel soutěže Red Dot Award.
Hyundai Motor v srpnu stanovil historický rekord v počtu získaných ocenění v soutěži Red Dot, když obdržel čtyři ocenění Red Dot a tři ocenění „Red Dot: Nejlepší z nejlepších“ za luxusní vozidlo Solati Moving Hotel, expozici Hyundai Pavilion, showroom Genesis Gangnam, zvukový design Genesis, video Pioneers a bezpečnostní hologram v příslušných kategoriích „maloobchodní design“, „zvukový design“, „prostorová komunikace“, „video a animace“ a „design uživatelských rozhraní“.