Automobilka Mitsubishi i nadále pokračuje v kampani, která nás má připravit na příchod nové generace oblíbeného pick-upu L200, na některých trzích také známého pod označením L200. Kromě nové fotografie, která odhaluje část kabiny, také konečně padlo datum, kdy bude vůz představen v celé kráse.
Již z prvního snímku bylo jasné, že maska vozu přesedlala na nejnovější designový jazyk automobilky, který nese označení Dynamic Shield. Kvůli rozměrům vozu však bylo potřeba masku poněkud upravit a roztáhnout, jak naznačují některé špionážní fotky.
Nový design masky sebou přináší hned několik výrazných změn, jako jsou podstatně hranatější hlavní světlomety, nebo horizontálně umístěné lampy denního svícení - podobný design přitom známe již od poslední generace modelu Outlander. Navíc bychom se mohli dočka i podstatně většího přívodu vzduchu v masce a upravených zadních svítilen.
Samotná konstrukce již šesté generace pick-upu by měla být navržena tak, aby byla ještě odolnější než doposud. Novinka by měla nabízet „vylepšení výkon, funkčnost, životnost, bezpečnost i celkovou úroveň zpracování," jak uvádí automobilka.
Odolnost nové L200 měla být „ověřena náročným testováním v reálných podmínkách a při vývoji byla zohledněna také zpětná vazba získaná od majitelů všech předcházejících generací po celém světě." Nová generace by tak měla dokonale vyhovovat požadavkům a poptávce.
Výše zmíněné „vylepšení výkonu" je však stále záhadou. V současnosti je L200 nabízena na evropském trhu s dvojicí 2.4 litrových turbodieselových motorů o výkonu 113 kW (154k) nebo 133 kW (181 k). Ty mohou být spojeny buď s šestistupňovým manuálem, nebo pětistupňovým automatem.
Zda dojde na úpravu motorů současných, nebo osazení zcela nových, prozatím nevíme. Nový model se však bude muset vypořádat s přísnějšími emisními limity. V nabídce by se navíc mohla objevit i modernější automatická převodovka.
Obecně je ale chystaná „nová" generace L200 považována spíše jen za facelift. Zcela nový model by měl totiž dorazit až v roce 2020 a jeho podvozek by měl být shodný s plánovanou novou generací Nissanu Navara, jak upozorňuje web Motor1.
Po skvělých zážitcích se současnou L200 se ale na novou generaci, která bude představena 9. listopadu, velice těším.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.