BMW představí novou generaci sportovního sedanu společně s dalšími novými modely na mezinárodním autosalonu, který otevře své brány 2. října 2018. Světová premiéra sedmé generace sportovního sedanu, který je ztělesněním hodnot BMW, bude jednou z hlavních událostí nadcházejícího autosalonu Mondial de l’Automobile 2018 v Paříži.
BMW řady 3 Sedan je celosvětově nejúspěšnější modelovou řadou prémiové značky BMW. Světová premiéra sedmé generace sportovního sedanu, který je ztělesněním hodnot BMW, bude jednou z hlavních událostí nadcházejícího autosalonu Mondial de l’Automobile 2018 v Paříži.
Automobil se představí po boku dalších nových modelů automobilky na tiskové konferenci, která proběhne v úterý 2. října 2018 v 9 hodin. Tisková konference se bude konat na stánku BMW v hale číslo 5 pařížského výstaviště.
Na akci nebudou chybět ani vysoce postavení zástupci automobilky, kteří dozajista osvětlí nový design i technický vývoj nového modelu, který je pro automobilku skutečně zásadním. Dokonce i v USA, kde jsou všichni posedlí vozy kategorie SUV, tvořili zástupci řady 3 každé šesté prodané BMW.
Na autosalonu Mondial de l’Automobile 2018 oslaví svoji premiéru také nové BMW Z4 a nové BMW řady 8 Coupé, stejně jako čtvrtá generace BMW X5 a nové BMW M5 Competition
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.