Škoda Kodiaq RS je novým, sportovním a vysoce výkonným modelem značky, jehož světová premiéra proběhne na autosalonu v Paříži. Nový člen rodiny RS v sobě spojuje velkorysou a flexibilní prostornost a pro vozy značky Škoda typickou praktičnost se sportovně laděným interiérem.
Škoda Kodiaq RS má ve standardní výbavě sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami potažené materiálem Alcantara, který je často používán v motorsportu.
Opticky působivá je výrazná perforace černého potahu a červené kontrastní obšití v designu Diamond Cross. Boky sedadel jsou potažené kůží v barvě karbonu a stejně jako středová loketní opěrka a opěrky ve výplních dveří jsou obšité červeným stehem.
Sportovní volant s červeným kontrastním obšitím a novým logem RS
Sportovní multifunkční volant nese logo RS a je obšitý červeným kontrastním stehem. Výplně dveří jsou potažené Alcantarou s černým křížovým prošíváním. Sportovní charakter vozu Škoda Kodiaq RS doplňuje palubní deska s karbonovým vzhledem, černý strop a kryty pedálů z ušlechtilé oceli.
Vysoce výkonné SUV navíc nabízí i všechny obvyklé přednosti modelové řady Kodiaq: dostatek místa pro pět nebo sedm osob, velkorysý zavazadlový prostor a celou řadu Simply Clever prvků typických pro modely značky Škoda.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.