Ačkoliv sláva kdysi velkolepých autosalonů pomalu upadá, stále se najde dostatek automobilek, které si tyto motoristické svátky nenechají ujít. Jednou z nich je i Lexus, který 2. října 2018 na autosalonu v Paříži poprvé představí nové luxusní sportovní kupé Lexus RC a další dvě zajímavé novinky.
Nově pojaté RC spojuje vylepšený komfort s nejnovějšími charakteristickými designovými prvky značky Lexus a ostřejší jízdní dynamikou, která se inspirovala vlajkovým luxusním kupé LC. Svým sportovním vzhledem, elegancí a atraktivními jízdními schopnostmi se nové RC stává zajímavou a cenově dostupnější volbou všech zájemců o kupé značky Lexus.
Druhou pařížskou premiérou značky Lexus je nové LC Yellow Edition. Limitovaná edice se žlutým odstínem karoserie ‚Flare Yellow vznikla pečlivým výběrem barev jednotlivých vrstev laku a základního nátěru. Zaujme i interiér vozu vyvedený v jedinečné kombinaci hřejivě žluté, bílé a černé. Nové LC Yellow Edition kromě toho přináší výhody ještě lepších jízdních schopností a handlingu, které jsou součástí nejvyšší specifikace LC Sport+.
Další zajímavou novinkou značky Lexus v Paříži je evropská premiéra nového luxusního sedanu ES sedmé generace. Nové ES, již tradičně proslulé svým pohodlím, kultivovaností a prvky luxusní výbavy, staví na tradičních silných stránkách tohoto modelu se zbrusu novým podvozkem.
Na svém stánku Lexus představí i nový kompaktní crossover UX a tradiční tiskovou konferenci v Paříži nahradí na stánku autosalonu nový koncept #SharpYetSmooth.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.