Toyota začne namísto stávajícího označení Auris používat název Corolla, který ponesou celosvětově všechny kompaktní hatchbacky, sedany a kombi nové generace. Jejich evropská premiéra je naplánována na počátek roku 2019. Přejmenování modelu souvisí s přechodem modelu Corolla na novou podvozkovou architekturu TNGA (Toyota New Global Architecture), která nahradí tři různé doposud používané platformy.
Výhody nejmodernější hybridní technologie budou k dispozici všem třem karosářským provedením Corolly. Ta je celosvětově nejprodávanějším automobilovým modelem, pro nějž se od uvedení v roce 1966 rozhodlo už přes 45 milionů zákazníků.
Označení Corolla nyní ponesou celosvětově všechny hatchbacky, sedany a kombi segmentu C (nižší střední třída), které budou stavět na celosvětové pověsti nejprodávanějšího modelu v automobilové historii. Po uvedení modelu Toyota Corolla nové generace počátkem roku 2019 se označení Auris již nebude používat.
„Filozofie návrhu a konstrukce TNGA dodává nové generaci našich kompaktních modelů zbrusu nový rozměr. Kromě kvality, odolnosti a spolehlivosti, kterými je Corolla proslulá, přináší více emocí, po kterých naši zákazníci volají, jako jsou např. výrazný design, kultivovaný interiér, atraktivní jízdní dynamika a výkonné, nicméně hospodárné hybridní pohony,“ vysvětluje Dr. Johan van Zyl, prezident a generální ředitel Toyota Motor Europe. „K opětovnému zavedení názvu Corolla pro naše kompaktní hatchbacky a kombi bychom těžko našli příhodnější okamžik než uvedení modelu nové generace.“
Nová Corolla Touring Sports se představí ve světové premiéře na autosalonu v Paříži po boku kratšího hatchbacku, v obou případech s hybridním pohonem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?