Motoristický pořad The Grand Tour, v jehož čele stojí slavná trojice moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May, se těší na britských obrazovkách možná až překvapivé popularitě. Podle nedávného výzkumu se totiž ukázalo, že ve sledovanosti je předběhl pouze jediný pořad, kterému se navíc konkuruje jen velice špatně.
Britská vládní agentura Ofcom, která je pověřena správou pro vysílací, telekomunikační a poštovní služby ve Velké Británii, uveřejnila data, podle kterých se stala druhá sezona motoristického pořad The Grand Tour vůbec druhou nejčastěji streamovanou show na britských televizích.
Motoristický pořad, kterým provází slavné trio moderátorů, odvysílal svou první sezónu prostřednictvím služby Amazon Prime v roce 2016 a v roce minulém následovala sezóna druhá. Amazon se musel během vytváření pořadu pořádně plácnout přes kapsu, ovšem tahle investice se zřejmě vydařila. Ještě před vysíláním první sezóny totiž Amazon získal velké množství nových předplatitelů, kteří přišli právě kvůli Grand Tour.
První sérii sledovalo celkem 27 % všech předplatitelů služby Amazon Prime, druhá série už ale byla o 5 % slabší. Amazon však nezveřejnil přesná čísla sledovanosti, takže pokud se například mezi sezónami počet odběratelů zvýšil, celková sledovanost nemusela nijak výrazně poklesnout.
Pokud vás ale zajímá, jaký pořad se dostal ještě před The Grand Tour, zřejmě budete překvapeni. Byl to totiž letitý sitcom Friends, tedy Přátelé. Ačkoliv byla první epizoda odvysílána již před 24 lety a poslední před 14, popularitě seriálu to nijak neubralo. Rozdíl mezi Přáteli a Grand Tour byl totiž téměř dvojnásobný.
V současnosti se pracuje již na třetí sérii, jejíž datum premiéry zatím nebylo oznámeno. Všeobecně se však počítá s přelomem listopadu a prosince, kdy byly zveřejněny i předchozí epizody. Velkou otázkou však zůstává, zda se Amazon rozhodne investovat i do dalších sérií. Mezi lidmi ze štábu totiž údajně kolují různé informace a nikdo si zatím není ničím jistý.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.