Toužíte se stát celosvětovou celebritou. kterou budou poznávat a oslovovat na každém rohu? Pak máte vlastně jen dvě možnosti: buď uděláte něco geniální, na čem strávíte minimálně pár let, nebo prostě uděláte něco neuvěřitelně stupidního, což vám zabere sotva pár sekund. Devatenáctiletá Kaitlyn S. se rozhodla pro druhou možnost a zřejmě se jí vyplatila.
Pokud sledujete videa s motoristickou tématikou ze zahraničí, možná už jste někdy slyšeli o takzvaném "fist testu," který je oblíbenou disciplínou například Alexe Kerstena z britského CarThrottle. Pravidla této soutěže jsou jednoduchá - pokud se vám vejde pěst do výfuku, pak si auto zaslouží pár pozitivních bodů k dobru.
Zní to prostě a jednoduše, ovšem některým to zkrátka nestačí. Například devatenáctiletá Kaitlyn S. se rozhodla, že vyzkouší poněkud extrémnější formu testu. Během akce Winstock Country Music Festival ve státě Minesota (USA) si totiž všimla upraveného trucku Chevrolet Silverado s obrovskou koncovkou výfuku a využila svou příležitost.
Jak Kaitlyn vypověděla pro Hutchinson Leader: „Všichni jsme se bavili a já jsem uviděla tu obrovskou koncovku výfuku a řekla jsem si - ty jo, tam by se mohla vejít i moje hlava... tak jsem to zkusila. A skutečně se vešla, ale u jsem ji nemohla vytáhnout.
Na místo nakonec museli být přivoláni hasiči, kteří museli koncovku výfuku uříznout hydraulickými nůžkami. Kaitlyn však přesto zůstala hlavou uvázlá ve výfuku dlouhých 45 minut. Ze záchranné operace vzniklo zhruba 5-sekundové video, které od zveřejnění vidělo již přes 2 630 000 lidí.
Na samotném videu toho přitom není moc k vidění - mladá slečna má zkrátka hlavu uvízlou ve výfuku a její poloha není zrovna příliš pohodlná - rozhodně ne na 45-minutový pobyt. V době natáčení už však hasič připravuje hydraulické nůžky, které ji nakonec osvobodily.
Pokud byste ale mysleli, že Kaitlyn bude chodit s hlavou v písku a zamyslí se nad svým jednáním, pak se šeredně mýlíte. Nedávno totiž na svůj facebookový profil vystavila svou fotku s obrovským výfukem v ruce a majitelem vozu stojícím opodál. Pod fotkou je pak text „Jo, jsem ta holka s hlavou ve výfuku, co o tom víš?" a velice zajímavý hashtag #Winstock2k18kickedmyass - to si snad přeložíte i s elementární znalostí angličtiny.
Jistě vás nepřekvapí, že slečna byla v době svého hloupého chování pod vlivem alkoholu, což tisku potvrdil zástupce místní policie. Samotný majitel Chevroletu Silverado prý vzal celý kousek s humorem a uříznutou koncovku nakonec věnoval restauraci Darwin Tavern, která se s ní pochlubila na facebooku.
Tento způsob dosahování slávy rozhodně nedoporučujeme, ovšem funkčnost se mu upřít nedá. Jak už jsme psali, video má touto dobou přes 2.6 milionu shlédnutí a to bylo uveřejněno teprve v sobotu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.