Pokud patříte k zapáleným milovníkům motorismu, kteří se svou vášní rádi okázale chlubí, pak pro vás máme skvělý tip, čím vybavit obývák. Zadní lavice z luxusních limuzín osmdesátých a devadesátých let jsou sice působivé, ale už poněkud okoukané. Pokud chcete být skutečně výjimeční, zkuste vsadit na přední čtvrtinu Lamborghini, kterou šikovný umělec přetvořil na gauč.
S nabídkou unikátního nábytku přišla polská společnost Design Epicentrum, která se v minulosti proslavila už nabídkou pracovního stolu, který byl opět koncipován do tvarů Lamborghini. A stejně jako stůl, i tenhle gauč se bude nejlépe vyjímat v místech, které mají s luxusními automobily nějakou spojitost. Upřímně si totiž neumíme představit, jak by někdo z tohoto gauče pohodlně sledoval televizi.
Jak už milovníci italských klasik nejspíše poznali, maska automobilu je přesnou kopií Lamborghini Murcielago SV. A když říkáme přesnou, myslíme tím i velikost 1:1. Samotné sedáky byly stylizované do podoby zadních sedaček automobilu a čalouněny jsou prémiovou červenou kůží.
Sedačka má být podle všeho koncipována jako třímístná, ovšem stejně jako u většiny automobilů bychom se vsadili, že nejlépe si pohoví pouze dvě osoby. Navíc si nejsme jisti, jak komfortní budou hlavové opěrky a částečně čalouněné a částečně plastové loketní opěrky.
Nicméně pokud vám jde jen o stylový kus nábytku, který každému okamžitě a jasně ukáže s kým má tu čest, pak tuhle sedačku rozhodně potřebujete. Drobnou nevýhodou by však mohla být cena, která přesahuje 10 000 dolarů za kus, tedy více než 221 000 Kč.
Ostatně jsme si téměř jisti, že nikdo ze zájemců o podobně extravagantní kus nábytku nečekal ceny, za které by mohl nakoupit v IKEA. Nebo snad ano?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?