Pokud patříte k zapáleným milovníkům motorismu, kteří se svou vášní rádi okázale chlubí, pak pro vás máme skvělý tip, čím vybavit obývák. Zadní lavice z luxusních limuzín osmdesátých a devadesátých let jsou sice působivé, ale už poněkud okoukané. Pokud chcete být skutečně výjimeční, zkuste vsadit na přední čtvrtinu Lamborghini, kterou šikovný umělec přetvořil na gauč.
S nabídkou unikátního nábytku přišla polská společnost Design Epicentrum, která se v minulosti proslavila už nabídkou pracovního stolu, který byl opět koncipován do tvarů Lamborghini. A stejně jako stůl, i tenhle gauč se bude nejlépe vyjímat v místech, které mají s luxusními automobily nějakou spojitost. Upřímně si totiž neumíme představit, jak by někdo z tohoto gauče pohodlně sledoval televizi.
Jak už milovníci italských klasik nejspíše poznali, maska automobilu je přesnou kopií Lamborghini Murcielago SV. A když říkáme přesnou, myslíme tím i velikost 1:1. Samotné sedáky byly stylizované do podoby zadních sedaček automobilu a čalouněny jsou prémiovou červenou kůží.
Sedačka má být podle všeho koncipována jako třímístná, ovšem stejně jako u většiny automobilů bychom se vsadili, že nejlépe si pohoví pouze dvě osoby. Navíc si nejsme jisti, jak komfortní budou hlavové opěrky a částečně čalouněné a částečně plastové loketní opěrky.
Nicméně pokud vám jde jen o stylový kus nábytku, který každému okamžitě a jasně ukáže s kým má tu čest, pak tuhle sedačku rozhodně potřebujete. Drobnou nevýhodou by však mohla být cena, která přesahuje 10 000 dolarů za kus, tedy více než 221 000 Kč.
Ostatně jsme si téměř jisti, že nikdo ze zájemců o podobně extravagantní kus nábytku nečekal ceny, za které by mohl nakoupit v IKEA. Nebo snad ano?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.