Italská automobilka Lamborghini vyrobila během své existence celou řadu speciálních modelů, jejichž produkce se počítala na desítku kusů. Jedním z těch nejúchvatnějších a nejzbožňovanějších je i 12 let starý model Reventon, který pobláznil tisíce lidí. Řada z nich však ví, že originál si nikdy nebude moci dovolit a proto hledají možnosti, jak si ho dopřát bez zadlužení dalších čtyř generací.
Koupit si Lamborghini, ať už nové nebo ojeté, je pro většinu lidí naprosto nemyslitelné. Pokud se navíc zblázníte do modelu s limitovanou produkcí, jako je například Reventon, pak je téměř jisté, že se k němu nejspíš nikdy ani nepřiblížíte.
Řada lidí se však s takovým osudem odmítá smířit a ti talentovanější se pouští alespoň do stavby replik, které sice po technické stránce nikdy nebudou dokonalé, ale jejich vzhled se mnohdy snaží alespoň držet předlohy. Někteří "kreativci" však postrádají talent i sebekritiku, což mnohdy končí podobně, jako tohle Mitsubishi vystavené na ruském inzertním webu Avito.
Ano, pod velice nezdařilým kabátem repliky Lamborghini se ukrývá Mitsubishi, konkrétně model GTO z roku 1991. Vůz má mít na tachometru pouze 80 000 kilometrů a jeho mechanika je zřejmě zcela nedotčená. O karoserii se to však říci nedá. Bohužel.
Maska vozu se sice snaží držet jedinečných linií Reventonu, objevují se trojúhelníkové světlomety, ostré linie i výrazné nasávací otvory, ovšem původní tvary modelu GTO jsou přesto výrazné a jakkoliv věříme, že tvarování přední části dalo někomu pořádný kus práce, výsledek rozhodně nikoho neoklame. A to ani na dálku.
Boční pohled a záď jsou pak ještě o poznání horší. Začít můžeme například u pěti-paprskových kol, které působí jednoduše lacině. Stejný dojem na nás dělají i prahy nebo falešné přívody vzduchu za kabinou. Záď se sice snaží zaujmout světlomety ve stylu Reventonu a jakousi atrapou difuzéru, ovšem i tak je tady zkrátka všechno špatně.
Jakkoliv věříme, že si dal kutil i s tímhle projektem práci, automobil použití jako základ byl prostě špatně zvolený a další úpravy už ani nemá smysl komentovat. Pohled pod kapotu ani do interiéru u inzerátu není, ovšem celkem bychom se vsadily, že vše vypadá naprosto standardně a sériově. Tedy ve stylu Mitsubishi GTO.
Za to všechno navíc prodávající požaduje částku 600 000 rublů, což je necelých 210 000 korun. Za takovou částku už by se ale i v Rusku jistě dalo sehnat něco minimálně normálnějšího, za co se vám nevysměje celé sídliště.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.