Italská automobilka Lamborghini vyrobila během své existence celou řadu speciálních modelů, jejichž produkce se počítala na desítku kusů. Jedním z těch nejúchvatnějších a nejzbožňovanějších je i 12 let starý model Reventon, který pobláznil tisíce lidí. Řada z nich však ví, že originál si nikdy nebude moci dovolit a proto hledají možnosti, jak si ho dopřát bez zadlužení dalších čtyř generací.
Koupit si Lamborghini, ať už nové nebo ojeté, je pro většinu lidí naprosto nemyslitelné. Pokud se navíc zblázníte do modelu s limitovanou produkcí, jako je například Reventon, pak je téměř jisté, že se k němu nejspíš nikdy ani nepřiblížíte.
Řada lidí se však s takovým osudem odmítá smířit a ti talentovanější se pouští alespoň do stavby replik, které sice po technické stránce nikdy nebudou dokonalé, ale jejich vzhled se mnohdy snaží alespoň držet předlohy. Někteří "kreativci" však postrádají talent i sebekritiku, což mnohdy končí podobně, jako tohle Mitsubishi vystavené na ruském inzertním webu Avito.
Ano, pod velice nezdařilým kabátem repliky Lamborghini se ukrývá Mitsubishi, konkrétně model GTO z roku 1991. Vůz má mít na tachometru pouze 80 000 kilometrů a jeho mechanika je zřejmě zcela nedotčená. O karoserii se to však říci nedá. Bohužel.
Maska vozu se sice snaží držet jedinečných linií Reventonu, objevují se trojúhelníkové světlomety, ostré linie i výrazné nasávací otvory, ovšem původní tvary modelu GTO jsou přesto výrazné a jakkoliv věříme, že tvarování přední části dalo někomu pořádný kus práce, výsledek rozhodně nikoho neoklame. A to ani na dálku.
Boční pohled a záď jsou pak ještě o poznání horší. Začít můžeme například u pěti-paprskových kol, které působí jednoduše lacině. Stejný dojem na nás dělají i prahy nebo falešné přívody vzduchu za kabinou. Záď se sice snaží zaujmout světlomety ve stylu Reventonu a jakousi atrapou difuzéru, ovšem i tak je tady zkrátka všechno špatně.
Jakkoliv věříme, že si dal kutil i s tímhle projektem práci, automobil použití jako základ byl prostě špatně zvolený a další úpravy už ani nemá smysl komentovat. Pohled pod kapotu ani do interiéru u inzerátu není, ovšem celkem bychom se vsadily, že vše vypadá naprosto standardně a sériově. Tedy ve stylu Mitsubishi GTO.
Za to všechno navíc prodávající požaduje částku 600 000 rublů, což je necelých 210 000 korun. Za takovou částku už by se ale i v Rusku jistě dalo sehnat něco minimálně normálnějšího, za co se vám nevysměje celé sídliště.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?