Je všeobecně známým faktem, že když dva dělají totéž, není to totéž. Naposledy se nás o tom rozhodli přesvědčit zkušení designéři ze studia T Fotidis, kteří si od designu jachet a luxusních interiérů odskočili k designu automobilů. A výsledek jejich práce budí tak trochu rozpaky.
Automobily s prodlouženou karoserií a pohonem 6x6 se po světě pohybují už nějaký ten pátek, ovšem jejich původním záměrem bylo buď vyhrávat války, nebo pomáhat v boji s požáry či o lidské životy. Až v posledních letech se však v této úzké skupině automobil vyprofilovala nová odnož - luxusní kolosy s prodlouženou karoserií a pohonem 6x6.
A přesně do této kategorie spadá i SLT, tedy celým názvem Superyacht Land Tender. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde jen o další vizi jednoho z neznámých internetových grafiků na serveru behance.net, ovšem v tomto případě vás překvapíme - tohle monstrum je dílem profesionálů z designového centra T Fotiadis a brzy se stane realitou.
My máme zatím k dispozici pouze trojici graficky vygenerovaných snímků, ovšem již v září tohoto roku by se měl kolos v celé své kráse představit na akci „Monaco Yacht Show," kde bude jistě středem pozornosti, tedy alespoň co se automobilů týče.
A zatím co Mercedes G 63 AMG 6x6 dostal v továrně kromě luxusního interiéru i schopnost překonávat náročný terén, cílem SLT 6x6 bude pravděpodobně jen přepravovat své majitele, jejich hosty a spousty zavazadel mezi domovem a jejich zakotvenou luxusní jachtou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.