Je všeobecně známým faktem, že když dva dělají totéž, není to totéž. Naposledy se nás o tom rozhodli přesvědčit zkušení designéři ze studia T Fotidis, kteří si od designu jachet a luxusních interiérů odskočili k designu automobilů. A výsledek jejich práce budí tak trochu rozpaky.
Automobily s prodlouženou karoserií a pohonem 6x6 se po světě pohybují už nějaký ten pátek, ovšem jejich původním záměrem bylo buď vyhrávat války, nebo pomáhat v boji s požáry či o lidské životy. Až v posledních letech se však v této úzké skupině automobil vyprofilovala nová odnož - luxusní kolosy s prodlouženou karoserií a pohonem 6x6.
A přesně do této kategorie spadá i SLT, tedy celým názvem Superyacht Land Tender. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde jen o další vizi jednoho z neznámých internetových grafiků na serveru behance.net, ovšem v tomto případě vás překvapíme - tohle monstrum je dílem profesionálů z designového centra T Fotiadis a brzy se stane realitou.
My máme zatím k dispozici pouze trojici graficky vygenerovaných snímků, ovšem již v září tohoto roku by se měl kolos v celé své kráse představit na akci „Monaco Yacht Show," kde bude jistě středem pozornosti, tedy alespoň co se automobilů týče.
A zatím co Mercedes G 63 AMG 6x6 dostal v továrně kromě luxusního interiéru i schopnost překonávat náročný terén, cílem SLT 6x6 bude pravděpodobně jen přepravovat své majitele, jejich hosty a spousty zavazadel mezi domovem a jejich zakotvenou luxusní jachtou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?