Ferrari 488 Pista je skutečným a velice výkonným vozem, jehož název však v mnohých budí otázky a v jiných dokonce přidušené posměšky. Ferrari 812 Curva už sice reálným vozem není, ovšem alespoň na grafice vypadá ještě extrémněji a schopněji. Bohužel extrémní je i jeho jméno.
Ferrari 488 Pista je skutečným uměleckým dílem, ovšem během jeho premiéry na ženevském autosalonu si někteří středo a východo-evropští návštěvníci nemohli odpustit tiché posměšky či narážky. Většině čtenářů už to nejspíše došlo, nicméně pokud to stále nechápete, zkuste si vygooglit, co v ruštině nebo polštině znamená výraz "Pizda."
V narážce na tento velice nešťastně zvolený název pak vznikl grafický model Ferrari 812 Curva. Skrytý význam tohoto názvu jistě nemusíme vysvětlovat, ovšem největší radost by z nového Ferrari jistě měli Poláci, pro které je výraz "ku*wa" dokonale univerzálním výrazem snad pro všechny životní situace. Naštěstí se však jednalo jen o aprílový žertík.
Ostatně Ferrari si podobnou "chybu" jistě nedovolí zopakovat dvakrát. Zvláště takto okatě. Pokud si ale odmyslíme všechny ty srandičky kolem názvu, pak by tento grafický koncept mohl představovat odlehčenou a výkonnější generaci modelu 812 Superfast.
Je sice nepravděpodobné, že by Ferrari nabídlo svým klientům model s takto mohutným křídlem, nicméně řada dalších prvků už tak nereálně nevypadá. Ať už se budeme bavit o výrazném zadním difuzéru, předním splitteru nebo masivních přívodech vzduchu, tohle auto je pořádně divoké, ovšem nikoliv nereálné.
V originálním aprílovém příspěvku, který zveřejnil web Gran Turismo Events, se objevila i falešná citace představitele prodejního oddělení automobilky Ferrari, která si dělá srandu z toho, že automobilka představuje většinu modelů až v době, kdy jsou už dávno vyprodány.
Ferrari 812 Curva se zkrátka stalo skvělým vtípkem, který ovšem poněkud zapadl. Autorovi grafiky, kterého na instagramu naleznete pod nickem @spdesignsest, však náleží smeknutí za nápad a jeho realizaci.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.