Pokud si chcete pořídit nové nebo staré Bentley, máte na výběr z více jak 200 oficiálních zástupců automobilky po celém světě. Pokud ale toužíte po opravdové klasice, rozhodně byste měli navštívit nejstarší showroom na světě, který již od roku 1927 sídlí v Londýně. Tradiční autosalon Jack Barclay Bentley navíc nedávno prošel výraznou rekonstrukcí, díky které teď působí přesně jako vozy, které prodává. Kombinuje osvědčenou klasiku s tím nejmodernějším přístupem.
Nový moderní přístup k designu je vidět hlavně u centrálního baru, který je potažen prémiovou kůží Bentley. Kromě toho je po stranách několik soukromých salonků, z nichž některé se nesou v duchu tradic, zatím co jiné kombinují moderní technologie s dřevem a vybranými materiály. V každém z těchto míst však najdou návštěvníci trochu klidu a soukromí.
Z původních prvků mohou zákazníci stále dobře identifikovat dřevěné obložení, stylové koberce, nově čalouněná křesla, nábytek ve stylu Art-Deco, osvětlené nápisy a řadu dalších detailů. Vše dohromady pak na zákazníka působí stylovým a charismatickým dojmem.
Milovníky tradic pak obzvláště potěší salonek s ušáky, barem a nábytkem z předválečného období, ve kterém si člověk může připadat jako jeden z těch prvních šťastlivců, který si na přelomu dvacátých a třicátých let přišel pro model jako byl 4.5 litrový Le Mans nebo Speed 8 Tourer.
„Jack Barclay Bentley je skutečnou britskou institucí a skutečnou ikonou jak pro společnost Bentley, tak pro celou Velkou Británii. Zákazníci přijíždějí z celého světa, jen aby si vychutnali zážitek z Jack Barclay Bentley a díky této úžasné renovaci můžeme zajistit, aby se i nadále mohli těšit na ty nejlepší služby. Jsme nadšeni, že jsme mohli znovu otevřít dveře našeho autosalonu a začít plánovat, jaké úžasné události zde během roku spořádáme."
Samotný showroom je od roku 2000 vlastněn společností H.R. Owen, která vede řadu dalších prestižních showroomů po celé Velké Británii. V nabídce bychom našli vozy jako Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini, Bugatti i vozy Rolls-Royce.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?