Pokud si chcete pořídit nové nebo staré Bentley, máte na výběr z více jak 200 oficiálních zástupců automobilky po celém světě. Pokud ale toužíte po opravdové klasice, rozhodně byste měli navštívit nejstarší showroom na světě, který již od roku 1927 sídlí v Londýně. Tradiční autosalon Jack Barclay Bentley navíc nedávno prošel výraznou rekonstrukcí, díky které teď působí přesně jako vozy, které prodává. Kombinuje osvědčenou klasiku s tím nejmodernějším přístupem.
Nový moderní přístup k designu je vidět hlavně u centrálního baru, který je potažen prémiovou kůží Bentley. Kromě toho je po stranách několik soukromých salonků, z nichž některé se nesou v duchu tradic, zatím co jiné kombinují moderní technologie s dřevem a vybranými materiály. V každém z těchto míst však najdou návštěvníci trochu klidu a soukromí.
Z původních prvků mohou zákazníci stále dobře identifikovat dřevěné obložení, stylové koberce, nově čalouněná křesla, nábytek ve stylu Art-Deco, osvětlené nápisy a řadu dalších detailů. Vše dohromady pak na zákazníka působí stylovým a charismatickým dojmem.
Milovníky tradic pak obzvláště potěší salonek s ušáky, barem a nábytkem z předválečného období, ve kterém si člověk může připadat jako jeden z těch prvních šťastlivců, který si na přelomu dvacátých a třicátých let přišel pro model jako byl 4.5 litrový Le Mans nebo Speed 8 Tourer.
„Jack Barclay Bentley je skutečnou britskou institucí a skutečnou ikonou jak pro společnost Bentley, tak pro celou Velkou Británii. Zákazníci přijíždějí z celého světa, jen aby si vychutnali zážitek z Jack Barclay Bentley a díky této úžasné renovaci můžeme zajistit, aby se i nadále mohli těšit na ty nejlepší služby. Jsme nadšeni, že jsme mohli znovu otevřít dveře našeho autosalonu a začít plánovat, jaké úžasné události zde během roku spořádáme."
Samotný showroom je od roku 2000 vlastněn společností H.R. Owen, která vede řadu dalších prestižních showroomů po celé Velké Británii. V nabídce bychom našli vozy jako Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini, Bugatti i vozy Rolls-Royce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.