Pokud si chcete pořídit nové nebo staré Bentley, máte na výběr z více jak 200 oficiálních zástupců automobilky po celém světě. Pokud ale toužíte po opravdové klasice, rozhodně byste měli navštívit nejstarší showroom na světě, který již od roku 1927 sídlí v Londýně. Tradiční autosalon Jack Barclay Bentley navíc nedávno prošel výraznou rekonstrukcí, díky které teď působí přesně jako vozy, které prodává. Kombinuje osvědčenou klasiku s tím nejmodernějším přístupem.
Nový moderní přístup k designu je vidět hlavně u centrálního baru, který je potažen prémiovou kůží Bentley. Kromě toho je po stranách několik soukromých salonků, z nichž některé se nesou v duchu tradic, zatím co jiné kombinují moderní technologie s dřevem a vybranými materiály. V každém z těchto míst však najdou návštěvníci trochu klidu a soukromí.
Z původních prvků mohou zákazníci stále dobře identifikovat dřevěné obložení, stylové koberce, nově čalouněná křesla, nábytek ve stylu Art-Deco, osvětlené nápisy a řadu dalších detailů. Vše dohromady pak na zákazníka působí stylovým a charismatickým dojmem.
Milovníky tradic pak obzvláště potěší salonek s ušáky, barem a nábytkem z předválečného období, ve kterém si člověk může připadat jako jeden z těch prvních šťastlivců, který si na přelomu dvacátých a třicátých let přišel pro model jako byl 4.5 litrový Le Mans nebo Speed 8 Tourer.
„Jack Barclay Bentley je skutečnou britskou institucí a skutečnou ikonou jak pro společnost Bentley, tak pro celou Velkou Británii. Zákazníci přijíždějí z celého světa, jen aby si vychutnali zážitek z Jack Barclay Bentley a díky této úžasné renovaci můžeme zajistit, aby se i nadále mohli těšit na ty nejlepší služby. Jsme nadšeni, že jsme mohli znovu otevřít dveře našeho autosalonu a začít plánovat, jaké úžasné události zde během roku spořádáme."
Samotný showroom je od roku 2000 vlastněn společností H.R. Owen, která vede řadu dalších prestižních showroomů po celé Velké Británii. V nabídce bychom našli vozy jako Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini, Bugatti i vozy Rolls-Royce.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?