Pokud si chcete pořídit nové nebo staré Bentley, máte na výběr z více jak 200 oficiálních zástupců automobilky po celém světě. Pokud ale toužíte po opravdové klasice, rozhodně byste měli navštívit nejstarší showroom na světě, který již od roku 1927 sídlí v Londýně. Tradiční autosalon Jack Barclay Bentley navíc nedávno prošel výraznou rekonstrukcí, díky které teď působí přesně jako vozy, které prodává. Kombinuje osvědčenou klasiku s tím nejmodernějším přístupem.
Nový moderní přístup k designu je vidět hlavně u centrálního baru, který je potažen prémiovou kůží Bentley. Kromě toho je po stranách několik soukromých salonků, z nichž některé se nesou v duchu tradic, zatím co jiné kombinují moderní technologie s dřevem a vybranými materiály. V každém z těchto míst však najdou návštěvníci trochu klidu a soukromí.
Z původních prvků mohou zákazníci stále dobře identifikovat dřevěné obložení, stylové koberce, nově čalouněná křesla, nábytek ve stylu Art-Deco, osvětlené nápisy a řadu dalších detailů. Vše dohromady pak na zákazníka působí stylovým a charismatickým dojmem.
Milovníky tradic pak obzvláště potěší salonek s ušáky, barem a nábytkem z předválečného období, ve kterém si člověk může připadat jako jeden z těch prvních šťastlivců, který si na přelomu dvacátých a třicátých let přišel pro model jako byl 4.5 litrový Le Mans nebo Speed 8 Tourer.
„Jack Barclay Bentley je skutečnou britskou institucí a skutečnou ikonou jak pro společnost Bentley, tak pro celou Velkou Británii. Zákazníci přijíždějí z celého světa, jen aby si vychutnali zážitek z Jack Barclay Bentley a díky této úžasné renovaci můžeme zajistit, aby se i nadále mohli těšit na ty nejlepší služby. Jsme nadšeni, že jsme mohli znovu otevřít dveře našeho autosalonu a začít plánovat, jaké úžasné události zde během roku spořádáme."
Samotný showroom je od roku 2000 vlastněn společností H.R. Owen, která vede řadu dalších prestižních showroomů po celé Velké Británii. V nabídce bychom našli vozy jako Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini, Bugatti i vozy Rolls-Royce.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?