Morgan přivezl na letošní ročník ženevského autosalonu hned dva speciální modely, Aero GT a Plus 8 50th Anniversary Edition. Oba jsou poháněny 4.8 litrovými motory V8 z dílen BMW a oba produkují 367 koní. Pro automobilku je to však naposledy, kdy tyto motory pod kapotou svých vozů nasazuje.
A zatím co motory jsou stejné, rozdíl mezi karoseriemi je ohromný. Oba vozy jsou sice dvoumístné otevřené roadstery, ovšem Aero GT může být vybaveno i zvláštní pevnou střechou. Aero GT se navíc celkově nese v duchu moderního designu, zatím co Plus 8 spíš sází na klasiku.
Rozdíl je také v počtu vyrobených kusů. Oba vozy jsou sice součástí speciální edice, ovšem zatím co Plus 8 bude vyrobeno v 50 kusech, Aero GT bude vyrobeno jen v osmi exemplářích - a všechny už mají svého kupce.
Kromě loučení se s atmosferickými motory V8 jde ale i o rozlučku s modelem Aero 8, na jehož základě je model Aero GT postaven. Model Plus 8 by se pak mohl dříve nebo později objevit s jiným (přeplňovaným motorem. Už během tohoto roku bychom se ale také měli dočkat zahájení výroby elektrické tříkolky, která bude pro Morgan dalším výrazný krokem kupředu.