Dva nové vozy Volkswagen Crafter 4Motion vypluly koncem listopadu společně s další technikou týmu BARTH Racing z francouzského přístavu Le Havre do peruánské Limy. Z hlavního města Peru se 6. ledna 2018 vydají jako doprovodná vozidla po trase Rallye Dakar 2018. Volkswagen Užitkové vozy se tak vrací po dvou letech opět na start nejnáročnější soutěže světa.
„Jubilejní 40. ročník Rallye Dakar je za dveřmi a pozornost všech fanoušků motoristického sportu se již upírá k peruánské Limě, kde za necelý měsíc odstartuje legendární soutěž, která svou mimořádnou náročností dokonale prověří jezdce i techniku,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.
„Máme velkou radost, že po dvou letech můžeme být znovu přímo v centru dění po boku českého týmu BARTH Racing, který letos vsadil na služby dvou doprovodných vozidel Volkswagen Crafter s pohonem všech kol 4Motion. Robustní technika nového Crafteru je do drsných podmínek jako stvořená. Všestranně využitelný Crafter má tedy všechny předpoklady k tomu, aby na Dakaru vytvořil celému týmu funkční zázemí, na které se mohou všichni spolehnout.“
Ve čtvrtek 23. listopadu 2017 předal tým BARTH Racing pořadatelům Rallye Dakar 2018 závodní i doprovodnou techniku ve francouzském přístavu Le Havre. Kontrolami v rámci přejímky prošly bez jakýchkoli problémů také oba nové vozy Volkswagen Crafter 4Motion a nyní již míří na palubě lodi do Jižní Ameriky vstříc dakarskému dobrodružství.
Na jihoamerickém kontinentu budou ve dnech 4. a 5. ledna 2018 následovat administrativní a technické kontroly a v sobotu 6. ledna 2018 bude odstartován jubilejní 40. ročník legendární vytrvalostní soutěže Rallye Dakar, která se již podesáté pojede na jihoamerickém kontinentu. Trasa povede z peruánské Limy přes jezero Titicaca a La Paz v Bolívii do argentinské Cordoby. Účastníci budou očekáváni v cíli soutěže 20. ledna 2018.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!