Supersportem do zasněžených Tater? Audi R8 V10 Plus se zimy nebojí

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 24. listopadu 2017, 08:58 Google+

Většina exkluzivních supersportů končí během zimních měsíců zamčená v garáži, protože málokdo si troufá krotit stovky koní na zasněžených či promrzlých silnicích. Tato konkrétní Audi R8 V10 Plus se však sněhu rozhodně nebojí, což ostatě prokázala i na výletu do zasněžených Tater.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S Audi R8 se neztratíte ani v zasněžených Tatrách

S Audi R8 se neztratíte ani v zasněžených Tatrách | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Audi má s výrobou sportovních aut do každého počasí skutečně bohaté zkušenosti, a to již od výroby legendárního modelu Quattro. Supersport R8 se tak dá považovat za jeho moderního nástupce do 21. století, neboť navzdory svému zaškatulkování do supersportovní třídy dokáže bez výrazných omezení fungovat napříč celým rokem.

To ostatně dokazuje i toto video, na kterém se tmavě modrá Audi R8 V10 Plus neohroženě prohání po zasněžených Tatrách v polské oblasti Zakopane. Řidič se však neomezuje jen na uklizené silnice, ale klidně si vyjede i na zasněženou louku, což by pro většinu supersportů znamenalo minimálně volání traktoru s lanem. R8 je však skutečný "Winter warrior", jak vůz označuje sám majitel.

Audi R8 V10 Plus vypadá v zasněžených Tatrách fantasticky (5:00) | zdroj: youtube.com

Pokud byste ale tomuto snu o prohánění se supersportem po zasněžených silničkách pod Tatrami také podlehli, vyjde vás to poměrně draho. Základní varianta Audi R8 vyjde na 4,3 milionu, ovšem pokud byste si chtěli o pár koní polepšit a chlubit se vrcholnou variantou V10 Plus s výkonem 610 koní, vyjde vás to na více než 5 milionů korun.

Vytisknout

Diskuze: Supersportem do zasněžených Tater? Audi R8 V10 Plus se zimy nebojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Interiér nové generace Mercedes-Benz třídy A

Mercedes odhalil interiér nové třídy A. Zpracování i výbava cílí na zhýčkané…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud