Supersportem do zasněžených Tater? Audi R8 V10 Plus se zimy nebojí

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 24. listopadu 2017, 08:58 Google+

Většina exkluzivních supersportů končí během zimních měsíců zamčená v garáži, protože málokdo si troufá krotit stovky koní na zasněžených či promrzlých silnicích. Tato konkrétní Audi R8 V10 Plus se však sněhu rozhodně nebojí, což ostatě prokázala i na výletu do zasněžených Tater.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S Audi R8 se neztratíte ani v zasněžených Tatrách

S Audi R8 se neztratíte ani v zasněžených Tatrách | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Audi má s výrobou sportovních aut do každého počasí skutečně bohaté zkušenosti, a to již od výroby legendárního modelu Quattro. Supersport R8 se tak dá považovat za jeho moderního nástupce do 21. století, neboť navzdory svému zaškatulkování do supersportovní třídy dokáže bez výrazných omezení fungovat napříč celým rokem.

To ostatně dokazuje i toto video, na kterém se tmavě modrá Audi R8 V10 Plus neohroženě prohání po zasněžených Tatrách v polské oblasti Zakopane. Řidič se však neomezuje jen na uklizené silnice, ale klidně si vyjede i na zasněženou louku, což by pro většinu supersportů znamenalo minimálně volání traktoru s lanem. R8 je však skutečný "Winter warrior", jak vůz označuje sám majitel.

Audi R8 V10 Plus vypadá v zasněžených Tatrách fantasticky (5:00) | zdroj: youtube.com

Pokud byste ale tomuto snu o prohánění se supersportem po zasněžených silničkách pod Tatrami také podlehli, vyjde vás to poměrně draho. Základní varianta Audi R8 vyjde na 4,3 milionu, ovšem pokud byste si chtěli o pár koní polepšit a chlubit se vrcholnou variantou V10 Plus s výkonem 610 koní, vyjde vás to na více než 5 milionů korun.

Vytisknout

Diskuze: Supersportem do zasněžených Tater? Audi R8 V10 Plus se zimy nebojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Interiér nové generace Mercedes-Benz třídy A

Mercedes odhalil interiér nové třídy A. Zpracování i výbava cílí na zhýčkané…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud